NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, January 1, 2012

TERKINI : Adam Adli & The Geng Berkumpul Semula Di Klinik Syifa #UPSI


Satu sms dihantar kepada saya sebentar tadi oleh seorang mahasiswa UPSI yang mengatakan bahawa sekumpulan pelajar mula berkumpul semula di hadapan Klinik Syifa. Adam Adli dan rakan-rakannya berkumpul selepas sahaja dibebaskan dari tahanan polis.

Berikut sms yang dihantar :
"Salam. Demi Alif Ba Ta. Diaorg dh berkumpul smula dpn klinik syifa. Adam baru dilepaskan dari balai slim river. Jom kumpulkn bdk2 kita. Sebarkan n halau petualang ini."

Saya melihat perkara ini semakin serius, jika gagal dihalang ianya bakal mengundang kepada pertembungan dua kuasa mahasiswa. PDRM sila bertindak!

4 comments:

Anonymous said...

oooo ko ada kontek dengan budak UPSI..budak upahan ko ye?

Anonymous said...

AWAS....

BABI ADAM AKAN BUAT KAMIKAZE.
CEDERAKAN DIRI SENDIRI, MENGHASUT PERUSUH.

Anonymous said...

PR PUN ADER KONTEK BESAR NGAN ADAM ADLI...~LALALALALA~
ADAM ADLI RELA TAU!!!!!

Yuseri Yusoff said...

Anonymous January 1, 2012 6:13 PM,

Saya tak upah sesiapa, sebaliknya mereka salurkan maklumat sebab mereka jenis mahasiswa berotak yg pikir nasib mak bapak yg habis duit hantar depa belaja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...