NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, January 1, 2012

Norhidayah Harun Setiausaha MPP UPSI Menyangkal Tuduhan Polis Kejam


Norhidayah Binti Harun S/U MPP di UPSI menyangkal dakwaan kumpulan SMM bahawa polis bertindak kejam ke atas mereka. Menurut Norhidayah di laman facebooknya amaran telah diberikan oleh pihak polis. Sebaliknya kumpulan 'mahasewel' ini bertindak mengeluarkan kata-kata kesat kepada anggota FRU serta bertindak memanjat pagar dan merempuh sebuah klinik.


Keadaan pintu klinik Syifa selepas dirempuh perusuh
Perusuh-perusuh yang ditahan polis dipercayai bertindak memecahkan pintu kaca klinik Syifa disebabkan itu mereka tercedera terkena serpihan kaca. Malah Norhidayah juga membalas hujah-hujah seorang pengguna facebook yang menyebarkan fitnah semalam kononnya polis bertindak memukul dengan kejam perusuh-perusuh tersebut.


Pihak polis telah memberikan masa yang cukup untuk kumpulan SMM berucap serta menjalankan upacara 'talkin AUKU' sebagaimana diminta mereka.

Lanjut boleh lihat di wall Norhidayah yang menggunakan nama profile Cahaya Hidayah 

3 comments:

Anonymous said...

btl ke polis x salah...

Anonymous said...

dalam video terang2 tunjuk pintu di pecahkan untuk bwk kawan diorg yg sakit ke klinik..mungkin klinik ni taknak msk cmpurr..polis pkul bdk2 do..sian..

Anonymous said...

Bodo apa kenama pi pecah klinik ka apa kaa itu harta awam kalu pecah harta mak pak korang nak biarkan saja kaa lepas tu punyalah bodo salahkan polis pasai tak jaga harta & ketenteraman awam

Nak berpolitik nak jadi wakil rakyat blajar lah dulu sampai abis apa punya melayu kalau kata bodo marah ni bukan saja bodo sudah tahap banggang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...