NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, January 27, 2012

Dan Lagi Berita Ahli PAS Keluar Parti...

Pagi tadi saya menyiarkan tindakan ahli PAS di Kg. Baru yang keluar parti sebulan lalu, dan menyertai UMNO secara rasmi di hadapan Dato Ahmad Bin Maslan semalam.

Terbaru dilaporkan semalam juga seramai 36 orang ahli PAS di Kg. Stapheonal, Kuala Krai Kelantan isytihar keluar parti dan menyerahkan borang menyertai UMNO kepada Ketua Bahagian UMNO Manek Urai Dato Ramzi yang juga Pengerusi KESEDAR.


Sumber : AAKJ

Itu di Kelantan...

Di Kedah pula rakan blogger Mc Theory melaporkan bahawa kubu kuat PAS di Sik berjaya dipecahkan oleh BN setelah 61 orang ahli PAS tegar bertindak keluar parti termasuk sepupu dan juga ibu saudara Ahli Parlimen Sik.

Ibu Saudara Ahli Parlimen PAS Sik Che Uda Che Nik - Mek Endang Bt. Jusoh
Anak Sepupu Ahli Parlimen Sik - Apit
Selain kecewa dengan kepincangan yang berlaku dalam PAS, besar kemungkinan tindakan ahli PAS tegar ini keluar dari parti itu adalah disebabkan pemecatan Hasan Ali yang penjelasan yang munasabah.

Nampaknya kajian dan tinjuan yang dibuat oleh Pusat Penyelidikan PAS (PPP) kononnya pemecatan Hasan Ali tidak memberi kesan kepada PAS jauh tersasar, kerana mereka hanya membuat tinjuan terhadap komen-komen yang ditinggalkan di portal pro pembangkang.

Kajian berdasarkan komen di media internet dijadikan asas oleh PAS untuk menyakinkan ahli PAS yang lain kononnya parti itu masih diyakini oleh rakyat Malaysia.

Apa punya turrr kajian PPP buat ni...?

Baca kisah kenapa ibu saudara dan anak sepupu Ahli Parlimen Sik bertindak keluar parti yang dilaporkan eksklusif dari Kampung Batu Besar Mukim Telor Tuai di Sik, Kedah Darulaman oleh blogger McTheory [KLIK]

Artikel sebelum : Lagi Ahli PAS Keluar Parti Hadi Awang Kenal Tak Siapa?

2 comments:

Anonymous said...

TUNGGUUU..ADA LAGII BROO HUHUHUHU

Yuseri Yusoff said...

DAP GANTI PAS bro.. huhu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...