NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, October 2, 2011

Ketua UMNO Bahagian Mana Yang Kantoi Video Seks...?

Video Pengakuan Mangsa Seks di Tangan Siapa...?

Orang tua-tua selalu kata "kalau tiada angin masakan pokok bergoyang..." Tapi zaman sekarang ini pokok boleh bergoyang kalau ada beruk yang goncang...

Hahaha...

Ini kisah panas yang kita dapat dari semalam lagi sebenarnya, cuma pada awalnya malas hendak dihebohkan perkara ini memandangkan tidak memberi sebarang keuntungan kepada Barisan Nasional. Dengarnya satu rakaman pengakuan mangsa seks seorang Ketua UMNO Bahagian dari Pantai Timur berada pada tangan seorang blogger.

Mangsa ini merupakan janda anak tiga telah membuat pengakuan dan pengakuan tersebut telah dirakam dalam bentuk video.

Al-kisah rakaman ini diserahkan kepada blogger terbabit oleh orang UMNO di Bahagian  tersebut untuk menjatuhkan satu sama lain. Kira kes 'cah keting' sesama sendiri la ni.

Yang tidak enak kita dengar, blogger yang memiliki rakaman tersebut menggunakan pengaruhnya untuk membuat satu urusan atau dalam bahasa inggerisnya 'deal' dengan Ketua Bahagian tersebut.Namun sehingga ke saat ini 'deal' yang cuba dilakukan oleh blogger ini masih gagal.

Blogger ini menggunakan pengaruh beliau dalam dunia blog untuk memeras-ugut mangsa. Betul ke...?

Iskk.. tak mungkin la orang yang berjuang demi agama, bangsa dan negara sanggup ugut-ugut orang. Ini mesti anak Ketua Bahagian tersebut cuba fitnah ke atas blogger tersebut.

Maka menangis-nangislah anak Ketua Bahagian ini menghantar sms dan menghubungi kami semalam, katanya blogger ini pengaruh kuat semua pemimpin dan menteri takut dengannya.

Hahahaha...


Bersambung...


YY : Patutlah semua budak-budak nak jadi blogger... Syok siutt jadi blogger menteri pun kecut... Kikikiki.

7 comments:

Anonymous said...

teruk bila blogger guna ranking utk peras ugut pemimpin UMNO. Khabarnya datuk ghazali MKN bayar blogger yg jenis macam ni untuk PRU13. apa nak jadi dengan kerajaan sekarang ni? Mereka yang cipta monster untuk rosakkan UMNO.

Jeepers Creepers said...

aku jadi blogger takde sapa pun peduli lagi sedih hehehehe

oldman said...

Dalam hal ini usah pilih bulu bila kena pada pebangkang kita gempur habis habisan apa bila kena pada party yg kita memihak di sapu bawah tikar,biar berlaku adil jgn biar yg moralnya rendah naik jadi pemimpin ianya akan menjadi barah pada parti yg kita pejuangkan..

Anonymous said...

DATUK GHAZALI MKN BAGI DATUK SYAGUL AIDC BAJET BERATUS RIBU UNTUK PSYWAR. DATUK SYAGUL AIDC BAGIKAN PULA KEPADA BLOGGER TOP NI..... TP INI SAJA BENTUK PSYWAR YG BLEH MEREKA BUAT,, MENJATUHKAN SESAMA SENDIRI DI DALAM UMNO/BN!

AKU DAH TAK BOLEH SABAR LAGI. BRO, TOLONG BAGI AKU EMAIL KAU.... AKU NAK HANTAR DOKUMEN & DETAILS BERKAITAN PERKARA INI.... DEDAHKAN SAJA SEMUA SEBELUM UMNO/BN JADI MAKIN TERUK KERANA PERANGAI BLOGER-BLOGER MCM NI!

Dot said...

jadilah blogger yg jujur, jgn makan kiri kanan. nnt kalau terdedah, merana badan...

lagipun tak berkat hidup kalau makan dari sumber yg tak betul ni..jadi darah daging, susah nak bersihkan hati ooi! kalau bai anak bini makan, lagi parah!! jahanam 7 keturunan nnt!! insafla..biar miskin asal tak makan bersuap!!

ambo blogger kecik kuman ja...

Anonymous said...

anon 12.04AM nah email kat sini BODOH, mak.kau@bodoh.com .... BODOH, kalau betul kasi keluarkan lah, tak yah cite keling, orang melayu mcm kau memang malas dan bodoh...cerita tah apa2

Yuseri Yusoff said...

yuseriyusoff@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...