NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, January 9, 2011

Bukti 'Fatwa' Baru Nik Aziz Utusan Malaysia Adalah HARAM Untuk Ahli PAS?


Baca apa yang ditulis oleh Ahli Parlimen Titiwangsa iaitu Dr.Lo`lo. Beliau menulis bahawa TG Nik Aziz akan meminta semua pengikut PAS supaya tidak membeli Utusan Malaysia.

Gesaan ini mesti dipatuhi oleh orang PAS kerana TG Nik Aziz itu adalah Mursyidul Am PAS. Jadi selepas ini Utusan Malaysia ini tidak sesekali boleh dibeli atau dibaca oleh orang PAS. Kerana ini mungkin boleh menimbulkan kemarahan dari Nik Aziz.

Apa kata, KDN tarik balik lesen Suara Keldaian yang terang-terang fitnah Dr.Zambry sebagai pengganas? Apa kata kita hadkan sahaja Harakah kah kah daily hanya boleh dijual di markas PAS sahaja?

Adakah ini juga merupakan satu 'fatwa' baru daripada Ularmak PAS? Dulu kita pernah dengar solat kita tidak sah kalau imam itu orang UMNO. HARAM makan sembelihan orang UMNO.?

Sekarang sudah keluar 'fatwa' baru pula tidak boleh beli dan baca Utusan Malaysia? Bakpo gak berat benar Tok Guru loni??? 

10 comments:

blogenstarz said...

Ada title Dr pun OTAK letak kat PUNGKOK... ini spesis Dr yang tak mengenang budi langsung !

BINGAI !

Anonymous said...

bro, cube siasat suratkhabar mane yg dipegang oleh wali selipor pd link ini:

http://www.idaworldgroup.com.my/Pengerusi-Eksekutif-Bersama-Menteri-Besar-Kelantan.php

Aku bg sket klue utk pencarian bro. Tarikh suratkhabar tu - 29 Julai 2010.

Double Y said...

Anon di atas,

Terima kasih bro..

Anonymous said...

Dr... beli sijil kat Chow Kit Road...

Double Y said...

Macam Utusan jer yang tok garu pegang. Hahahaha.. tp tk jelas la

Anonymous said...

Keh keh keh... cuba lihat arkib utusan pada tarikh berkenaan di ruangan luar negeri. Bandingkan tajuk pada suratkhabar wali selipor tu pegang.. jeng.. jeng.. jeng..

Bukan suratkhabar tu ke wali selipor nk banned kononnya, suruh pengikut jgn baca, tp tuan garu blh baca pulok. Dasar hamPAS kan? Kah kah kah...

-Dari anon January 9, 2011 7:52 PM-

Wong Pencen said...

Double Y> Your Motto? Respect for self, Respect for others, Responsibility for all your actions.

Are you ready to take responsibility on your action? Is this not a slander?

Anonymous said...

bro, pergi ke link sini utk gmbr lebih jelas.

http://www.idaworldgroup.com.my/images/SDC12331.jpg

Double Y said...

Confirm paper Utusan.. Hahahaha

Anonymous said...

hehe, sudah kantoi tok garu kali ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...