NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, January 8, 2011

GAMBAR PANAS : Pesta Liar Oleh Warga Indonesia di Sungai Buloh Selangor?


Gambar-gambar ini dikatakan dikirim oleh pembaca setia blog Anak Seberang. Pengirim mengatakan ini kejadian berlaku di Sungai Buloh. Sama ada benar atau tidak lokasinya saya sendiri tidak dapat memastikan.


Kalau benar pesta liar ini diadakan di Sungai Buloh, masakan pihak berkuasa tidak nampak dengan kejadian ini, lihatlah mereka berpesta liar, arak berselerakan dan diselitkan dengan lagu-lagu dangdut serta goyang 'bali' barangkali.


Kalau betul di Sungai Buloh, pihak Pakatan tidak sedarkah dengan kejadian ini? Apa komen Dr.Lolo, Ustaz Tantawi dalam kes ini?


Mana pergi pejuang-pejuang Islam dalam PAS? Tolonglah bendung gejala tidak sihat ini, kita tidak mahu perkara sebegini mempengaruhi kanak-kanak di sekitar Selangor khususnya.


Inilah akibat terlalu sibuk cari kesalahan di negeri lain, sibuk cari salah UMNO. Negeri yang di perintah oleh mereka sendiri pun masih terumbang-ambing.

Harap exco-exco yang ada di Selangor bendung gejala tidak sihat ini, Hasan Ali mana?

Gambar - Gambar di ambil daripada blog : ANAK SEBERANG

4 comments:

dzimba MMIM said...

Halal kata pimpinan PAS, sebab ini golongan syaitan dan pakatan pembangkang boleh berkawan. Yang tidak sesuai berkawan dengan mereka adalah UMNO/BN kerana bukan syaitan.

Mohon dapatkan lokasi yang jelas,aku hendak pi, best jugak berdangdut dengan syaitan ni

Anonymous said...

Mesti puak2 setan Fuckatan kata Sungai Buloh kat dlm kawasan Kuala Lumpur bukan dlm wilayah mereka. Tak pun, nama UMNO mesti dikaitkan juga nanti... dasar setan, mane nak nmpk salah sendiri. Kah kah kah..

Anonymous said...

yg bangsa indon ko heboh, yg bangsa melayu bertudung ko buat senyap..dasar kepala munafik la lu..

aku umno2 jugak, yg salah aku bantah..mcm cibai la sape anjur program kat putrajay aritu..

Anonymous said...

keh keh keh... anon 3:45am ni ketinggalan bas ke? Betul ke program yg ko sebut tu kat putrajaya? Cube periksa blk peta putrajaya & selangor. Program yg ko ckp tu kat area mane, cube tgk betoi2.

Nk kata ko org umno, jgn nak menipu la weh. Puak setan fuckatan kalau spesis babi pun blh menyamar jd unta. Kah kah kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...