NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, January 7, 2011

Kes Teoh Beng Hock : Suruhanjaya di Raja Akan di Tubuhkan.


Ekoran keputusan mahkamah koroner pada Rabu lalu membuat keputusan punca kematian Teoh Beng Hock bukan dibunuh atau bunuh diri dan kegagalan mencari jawapan berhubung punca sebenar kematian Teoh Beng Hock.

Perdana Menteri DS Najib mengumumkan akan menubuhkan Suruhanjaya di Raja untuk menyiasat kes tersebut secara telus.

Suruhanjaya yang ditubuhkan di bawah Seksyen 2 Akta Suruhanjaya Siasatan 1950 (Akta 119).  Melalui peruntukkan ini akan memberi kuasa kepada Suruhanjaya berkenaan menyiasat SPRM dan mana-mana pengawai mereka.

Saya menyambut baik penubuhan Suruhanjaya ini kerana, saya juga inginkan jawapan punca sebenar kematian Teoh Beng Hock, adakah beliau dibunuh atau membunuh diri.?

Namun apa sahaja keputusan yang dibuat oleh Suruhanjaya tersebut kelak, harap tidak dimanipulasi dan boleh diterima semua pihak terutamanya pihak keluarga mendiang.

1 comment:

Anonymous said...

CINA KALAU TAK MENIPU ATAU MENDENGKI BUKAN CINA>>SEGALA MAKANAN ORG ISLAM DIA KAN CUBA LETAK APA PUN YANG BERKAITAN DGN BABI DGN HARAPAN HATI ORG ISLAM JADI HITAM MCM HATI NIK AZIZ>>>>>>>>>>>>DENGAN ADA SURUHANJAYA DIRAJA BERPELUANG LAH NAK BUAT DUIT LAGI>>CINA SEPERTI MANA YANG DIKETAHUI RAMAI>>>MATI PUN DUIT HIDUP PUN BERTUHAN KAN DUIT>>>>MATI MUDA SEBELUM KAWIN JADI HANTU MATI LEPAS KAWIN JADI MALAIKAT>>>>>>KERAJAAN TERLALU LEMAH DLM HAL NIE SEBENARNYA>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...