NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, January 13, 2011

"Tutup Kedai, Balik India" Adun Komtar Bakal Berdepan Bantahan Besaran Warga India Muslim Pulau Pinang!

Berikutan tindakan biadap Adun Komtar Ng Wei Aik ke atas peniaga restoran nasi kandar tempoh hari.

Saya difahamkan bahawa satu demontrasi aman untuk membantah tindakan Adun tersebut akan diadakan oleh warga India Muslim Pulau Pinang.

Tindakan ini bertujuan menyatakan bantahan ke atas Adun Komtar Ng Wei Aik berikutan tindakan beliau mengeluarkan kenyataan rasis dengan menyebut "tutup kedai, balik India" ketika serbuan ke atas sebuah restoran nasi kandar tempoh hari.

Berikut adalah pesanan yang saya terima dari sahabat di Pulau Pinang :

"‎​Assallamualiakom KEPADA. Semua kaum Muslim. Kami Akan adakan satu perhimpunan Besar-Besaran tentang keyataan adun komtar berkenaan MAMAK TUTUP KEDAI BALIK INDIA ini merupakan isu perkauman pada 14-1-2011 tempat komtar pukul 210 petang selepas solat jumaat diminta hadir beramai-ramai memberi sokongan untuk mempertahankan bangsa dan agama terima kasih patfom suara ANAK-ANAK MAMAK PULAU PINANG jumpa di komtar wassallam tolong sebarkan"

Nampaknya warga peniaga restoran nasi kandar seluruh Pulau Pinang tidak akan berdiam diri dengan kenyataan rasis yang dikeluarkan oleh Adun Komtar tersebut.

Ng Wei Aik, lu standby! India Muslim strike back!!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...