BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, January 11, 2011

Terkini : Khairy Jamaluddin Tawar Diri Untuk Sahut Cabaran Anwar Ibrahim.


Saya difahamkan bahawa Khairy Jamaluddin iaitu Ketua Pemuda UMNO Malaysia, ingin menawarkan diri untuk berdebat dengan Anwar Ibrahim dalam isu polisi ekonomi.

Berikut adalah ringkasan berita yang dipetik dari Agenda Daily :

"TERBAHARU:Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin tawar diri untuk berdepan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam perdebatan terbuka mengenai cara kendali ekonomi negara.Katanya kepada Agendadaily tengahari Selasa, Perdana Menteri berusaha menjana ekonomi negara sebaliknya Ketua Umum PKR itu 'putar-putar'-"

Jadi macam mana? Sudikah Anwar menyahut cabaran yang dibuat oleh Ketua Pemuda UMNO ini? Kalau betul Anwar anak jantan sila sahut. 

 Dulu kita pernah lihat bagaimana Husam Musa 'jem' sekejap bila berdebat dengan Khairy Jamaluddin sehingga terpaksa beliau bertindak menyerang peribadi Khairy Jamaluddin. 

Kalau Anwar Ibrahim 'anak jantan' sila sahut cabaran ini. Tidak perlu sibuk ajak DS Najib Tun Razak, kerana beliau sibuk dalam urusan membangunkan negara ke arah yang lebih baik. Anwar Ibrahim kalau sudi sila sahut, bila masa, mana tempat sila nyatakan!


Tolong sahut!! itu pun kalau telur Anwar Ibrahim belum 'lekat' dalam mana-mana 'jubor' lelaki lain. Hahahaha. 


Syabas KJ!!



 

7 comments:

santauangin said...

Sebenarnya apa motif si budak hitam ni nak cabar si Al Juburi ini. Jgn pulak ada udang disebalik mee. Adakah BH ni niatnya ikhlas untuk berdebat dgn rakan seperjuangnya. Atau hanya drama politik semasa yg bertujuan nak cari nama bagi mengisikan SAF Najib yg ada sekarang. Buat Najib WASPADA lah dgn drama dan lakunan yg akan di lakukan oleh 2 badut ini.

Anonymous said...

Bguslah kalau betul KJ nak ajak berdebat dengan pemusnah ekonomi negera itu sebelum meninggalkan politik tak mahu bertanding PRU13,tinggal jugak legasi KJ harapnya...Berjuang demi bangsa negera jangan berjuang untuk kepentingan diri sendiri sudahlah

Anonymous said...

Risau aku KJ cabar Anuar nih?
Bukan risau pasal KJ kalah ker atau apa2. Tapi risau ngan muslihat.

Mana ler tahu si KJ buat taik masa berdebat?. Org semua sedia maklum KJ ni sebenarnya kamcing ngan Anuar...

Tapi tak cuba maka tak tahu...
Beri ler KJ peluang...

Double Y said...

Sahabat sekelian,

Dulu KJ pernah buat Husam 'out' dalam debat kt balai islam, tapi orang PAS edit video tu.

Hakikatnya KJ telah buat Husam 'jam' sehingga terpaksa serang peribadi KJ. Takpa kita tengok apa kata Anwar.

Hahahaha

Anonymous said...

Kalau saya jadi De Fakto saya hanya akan berdepat dengan pemimpin yang setaraf dengan saya iaitu sama ada Goerge Soros atau Dr M atau yang seumpamanya. hik hik

Anonymous said...

Dia hanya Jantan depan camera tp BAPOK dibelakang rakyat.....

belalang said...

Pandai2 budak hitam ni ada juga bangangnya, kalaulah dia tak sibuk2 keluarkan Al-juburi dari penjara pastinya PKR akan terus kuat dan bertambah kuat.

PKR dulu sgt kuat masa Al-juburi dlm penjara kononnya macam nelson mendela.

Ada baiknya kes liwat yg terbaharu ni jgn cepat2 nak masukkan Al-juburi dalam penjara, yang untung DAPigs sbb dapat politic dividen bila Al-juburi jadi colletoral damages.

Biarkan Al-juburi jadi hantu pocong terlompat2 didalam atau diluar negara.. penat nanti dia berhentilah umur dia pun dah masuk zon maut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...