NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, January 19, 2011

Amboi..Amboi..Amboi.. Azwan Bidas Ummi Hafilda?


Amboi.... Amboi...Amboi..

Semalam dengar khabarnya si Azwan Ali pengacara tersohor seantero Malaysia bidas kakak beliau si Ummi Hafilda di laman twitternya.

Macam - macam perkataan kesat ditulisnya, suruh orang 'go to hell' lah, suruh orang cermin dirilah. Amboi.. amboi.. amboi garang betul abang Azwan Ali sekarang yer? Azwan Ali juga cakap, "badan ko penuh dengan dosa dan najis jijik? Nak saman owang juta - juta, sah puaka memalukannn" (Boleh rujuk gambar di atas).

Amboi..Amboi..Amboi..

Azwan Ali ini macam suci sangat dengan mengatakan badan orang penuh dosa dan najis jijik. Cubalah kamu cermin diri kamu sendiri dulu Azwan, tang mana bersihnya kamu? Umum rakyat Malaysia tahulah yang kamu itu suka berpakaian wanita, suka bermekap mengalahkan wanita. Ada hati hendak cakap pasal dosa dan pahala?

Setahu saya, pada kes tahun 1998 dulu, muka kamu jugalah yang berkepit dengan Ummi Hafilda itu kan? Ke hulu ke hilir kepit kakak kamu, maklumlah masa itu kakak kamu menjadi buruan pihak media, jadi bolehlah kamu tumpang sekaki dan secara tidak lansung kamu pun akan turut sama 'glamer' tidak gitu abang Azwan Ali? Di bawah ini gambar siapa?


Amboi.. Amboi.. Amboi..

Gambar siapa di atas yang senyum lebar ini? Oh gambar pengacara tersohor di Malaysia si Azwan Ali rupanya. Kenapa senyum lebar di samping Ummi Hafilda? Dan semalam kamu tiba-tiba menghentam Ummi Hafilda dengan kata-kata kejian pula?

Kenapa agaknya kamu bertindak hentam Ummi Hafilda secara tiba-tiba walhal pada tahun 1998 kamu yang selalu berkepit dengan beliau? Oh rupanya Ummi Hafilda sekarang tiada apa-apa projek untuk diberikan kepada kamu? Opss ini bukan saya cakap, kamu sendiri yang cakap.

"ANTARA JASA BESAR YB AZMIN ALI ....KEPADA AZWAN ALI??? INGAT LAGI U ALLZ...SEBAIK MELETAK KAN JAWATAN TETAP DI TV3.....YB AZMIN ALI LAH YANG MEMPERKENAL KAN AZWAN ALI DENGAN PIHAK PENGURUSAN STESYEN UNGGUL BERBAYAR NI......MASA TU AZMIN MASIH DENGAN KERAJAAN BARISAN NASIONAL !!!
KALAU TAK KERANA LUBANG LUBANG NIAGA OLEH YB AZMIN ALI....MUSTAHIL AZWAN ALI DAPAT BERKARYA DAN MENCARI REZEKI BERKARYA YA??? TQ TQ TQ LAH MY DEAR BROTHER......SEMUA TU MENJADI MEMORI PALING BERHARGA DALAM HIDUP AZWAN ALI.......AMINNNNNNNNN............"


Bacaan lanjut tulisan pengacara tersohor Azwan Ali boleh klik SINI

Rupanya sebab dapat projek yang diperkenalkan oleh abang kamu si Azmin Ali sebab itulah sekarang kamu lakukan 'swing' 360 darjah dengan menghentam kakak kamu pula? 

Amboi..Amboi..Amboi..

Lepas diperkenalkan oleh Azmin Ali kepada pihak pengurusan stesen berbayar tersohor terus manusia ini hentam kakak beliau sendiri? Bolehkah kita percaya manusia jenis ini?

Dan kamu siapa untuk bercakap pasal dosa dan pahala? adakah diri kamu betul-betul bersih dan suci dari sebarang noda wahai si Azwan Ali pengacara tersohor?

Kalaulah tindakan saman ini satu perkara yang memalukan, setahu saya kamu juga suka saman orang setiap kali ada masalah dengan rakan-rakan artis kamu? 

Jadi Azwan Ali, fokus sahajalah di bidang kamu iaitu bidang hiburan, biarlah Ummi Hafilda teruskan perjuangannya mendedahkan kemunafikan Anwar Ibrahim.


Amboi..Amboi..Amboi...





  

8 comments:

dzimba said...

tulisan yang bernas bro... terberak azwan kalau membaca ulasan ini, ibarat kacang lupakan kulit atau pun meludah kelangit jatuh kemuka sendiri

Anonymous said...

Azwan pun dah masuk club Anwar..tgk lah cara berpakaian..memalukan kaum gay shj..

Anonymous said...

bagi azwan,lagi terberak lagi syok,tambah pelincir.sapa x kenal azwan ali....banyak lubang kunyit dia dah rasa,,,,

Anonymous said...

aku rasa keturunan adik beradik azwan ni keturunan yg bermasalah....

JKKK Kota Sarang Semut said...

Salam Tuan, saya dah link dan follow blog Tuan..TQ

Penditakainsingkat said...

Salam Tuan,
Mohon link ke blog Tuan untuk berkongsi perjuangan.
TQ

Anonymous said...

ALJUBURI]
Geli geleman aku tengok bapok tua yg da ganyut nie...uweeksss...sapa la agak nya leh minat kat dia nie...

Anonymous said...

kacang lupakan kulit ke apa, yang kita nie nak sibuk2 merosakkan lagi hubgan mereka adik beradik nape? lantak diaorang lah nak gaduh ke apa. hakikatnya, diaorg tetap adik beradik. mereka lebih knl sesama mereka berbanding kita org lua ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...