BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, April 20, 2013

Air Mata Modal Husam Musa Tagih Undi Simpati #PRU13 Selepas Pengikut Buat Onar di #P125 #Putrajaya


Air Mata Dato Husam Musa gugur di Putrajaya...

Alolololo...sedihnya!

Hahaha...

Maaf tergelak kerana drama-drama dan babak sedih begini antara modal yang digunakan oleh calon pembangkang. Husam Musa nampaknya mengaplikasi taktik air mata sebagaimana PAS Kelantan gunakan air mata Tok Guru setiap kali tiba Pilihan Raya.

Ini antara taktik licik Dato Husam Musa, beliau akan mendekati rakyat di kedai-kedai kopi, surau dengan ayat manis dan lembut.

"Saya tiada siapa-siapa, saya hanya datang nak berkawan". Mungkin pengundi Putrajaya sudah mendengar dialog ini dilontarkan oleh Husam Musa.

Esok lusa tidak mustahil kita akan melihat Husam Musa menangis diganggu oleh sekumpulan lelaki, lelaki ini dilabelkan sebagai Pemuda UMNO. Label politik samseng akan diberikan kepada UMNO seterusnya rasa simpati pengundi kepada Husam juga timbul.

Ia untuk mengalih tumpuan selepas penyokong PAS buat onar di Dewan P9 siang tadi :


Rakyat Putrajaya jangan biarkan 'ikon' batu asas di Kelantan Dato Husam Musa mempengaruhi anda dengan air mata.

Come on Dato!

Sudah-sudahlah berlakon...



Dato Husam lagu ini saya dan rakyat Kelantan tujukan dengan ucapan "rakyat Putrajaya tak perlukan batu asas"



Jenguk-jenguklah batu asas tu Dato...

Orang kampung tanya, bukan saya...

Hihihihi...

11 comments:

Anonymous said...

tolak UMNO ganti PAS.UMNO Kelantan pengecut xlawan royalti Kelantan sungguh Sultan Muhammad V juga bersama.ka rakus tok bahang pojek jika menang kelantan cmna blaku di teganu 2004 dan siri runtuhan berlaku sbgai balasan Allah kt dunia ? for better nation, Tolak UMNO ganti PAS !

Anonymous said...

Husam ni pandai berlakon.

Anonymous said...

Ore kelate mmg begitu sokmo. Bilo susoh mngadu dkt Amno dah senang sokong Pas. Mano nak berkat byk pengkhianat lahir di kelate yg susohnya rakyatla.

Anonymous said...

pandai2 je kata org belakon. puak2 kau tu tetiap ari belakon baik dlm berita tv3 tu x pulak kau nak komen. pembela rakyat, 1malaysia konon, tp perkauman melampau2. ni lah org kata, mengetuk dulang paku serpih, mengata org kau tu yg lebih!

Anonymous said...

POOORAAHHHH for better nation konon...

SAME SENDIRI PON BERTANDING...

anuari abdullah said...

Husam ini menangis sebab dia tengo puterajaya begitu cantik bak bayangan beranda syurga bkn mcm di tempat dia itu.dia nangis sb klu kalah kempunanlah menikmati kemakmuran di Puterajaya...

faroz meah said...

Kajian undi Putrajaya
http://kamalp125putrajaya.blogspot.com

Anonymous said...

Kajian pengundian http://kamalp125putrajaya.blogspot.com

Anonymous said...

Jom undi atas talian http://kamalp125putrajaya.blogspot.com

Anonymous said...

byk bunyik betul..tgk result masa PRU nanti..jgn kata BN menang sbb ngundi antu sudah la..

-smh-

Anonymous said...

Husam masam ni nak lawan Kit Siang kot...jadi pelakon air mata terbaik.Piiirah...tok sah dok pebohong orang la.Malu aku jantan menangis...Boleh blh la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...