NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, January 6, 2011

TERKINI : ADUN SERI MUDA DI TAHAN POLIS.


Berita ringas yang saya terima bahawa Adun Seri Muda YB Shuhaimi Shafiei telah ditahan oleh pengawai polis dari Bukit Aman berhubung artikel yang disiarkan di blog beliau.

Artikel yang dipercayai mempunyai unsur hasutan itu serta mencabar kedudukan Tuanku Sultan Selangor. Dalam blog itu Adun terbabit antara lain mendakwa jawatan SUK tidak memerlukan perkenan Sultan Selangor dan sebaliknya ia adalah di bawah bidang kuasa Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (MMKN) dan baginda seharusnya bertindak berdasarkan nasihat majlis berkenaan, bukannya berkecuali.

Saya hanya ingin mengucapkan selamat menjamu 'makanan anjing' buat Adun berkenaan. Istilah makanan anjing bukan saya yang cakap yer. Tapi Teresa Cock yang cakap.


DAULAT TUANKU!!

4 comments:

blogenstarz said...

Maka akan bermulalah episod baru rangkaian PASIR diSelangor...!

Mael Hashim said...

Malang, Suhaimi seorang wakil rakyat yang baik dan prihatin pada rakyat, tapi mungkin kerana kurang pengalaman menangani darah mudanya, dia terlepas cakap.

Anonymous said...

sebab pulut santan binasa...
perasaan paling gembira baru-baru ni adalah kemenangan harimau malaya, dan selepas itu berita yang ditulis diatas ni.. memberi kepuasan yang teramat sangat... ajar betul YB bodoh ni.. anjing DAP, penjilat yang hina..

dinbangi said...

Benarkah dia prihatin kepada rakyat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...