NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, June 10, 2013

Terbongkar Pembohongan Undi Popular, Bangla Mengundi & #BlackOut505 - Rakyat Kata #LainKaliLah Anwar!

Undi popular menunjukkan PR memperolehi undi terbanyak?

- Sistem pilihan raya sejak PRU yang pertama pada tahun 1959 kemenangan dikira berdasarkan sistem majoriti mudah serta berdasarkan kepada perwakilan mengikut kawasan.

Black out ketika proses pengiraan undi?

- SPR tidak menerima sebarang laporan berlakunya kejadian terputus bekalan elektrik daripada pegawai pilihan raya bahagian, proses pengiraan undi dibuat jam 5.30 petang kebanyakkan tempat masih lagi terang.

Bangla mengundi?

- Bangla wak lu, gua orang Malaysia lah...hehe!

Baca kesemua jawapan di sebalik pembohongan terangan PR - [KLIK]





2 comments:

Anonymous said...

TERBAIK DARI UMNOWORLD!!

http://amenoworld.blogspot.com/2013/06/kronologi-isu-penggunaan-dakwat-kekal.html

Anonymous said...

seingat aku la, masa aku masih kanak@ (80an) isu ini dah ada. setiap kali PRU, pihak pembankang yg kalah akan mengatakan SPR tipu. peti undi masa didalam bot ditendang masuk sungai la dan berbagai2 mitos lagi. so pada aku, aku x heran. inilah mentaliti pembankang. x pernah nak menerima keputusan. yg hanya menyebelahi mereka saja yg adil, x tipu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...