NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, June 13, 2013

Bloggers Tun M Ada 'Mukjizat' - Blogger @NajibRazak Ada Apa?


Hairan bin ajaib...!

Dua hari lepas saya mengeluarkan senarai bloggers yang ditugaskan (baca dibayar) untuk membantu BN dalam misi merampas Selangor dari PR ketika kempen PRU13.

Terlebih dahulu harap jangan ada yang mudah melenting dan melompat, lalu bercakap sorang-sorang di Twitter! - kerana tujuan saya hanya mahu memperlihatkan kegagalan 'kita' dalam membantu BN di Selangor.

"You all my friend maaa..."


Dek kerana 1Peluru menulis mengenai bloggers 'Tun M' semalam, jadi saya akan fokus kepada blog Apanama dan Another Brick In The Wall, dua nama besar di era menjatuhkan Pak Lah.

Ok...sebaik senarai nama blog yang diamanahkan (baca dibayar) oleh UMNO Selangor terdedah. Pengerusi UMB Selangor iaitu PSU Pemuda Kuala Langat Jeffrizal Jaafar, membuat sedikit analisis terhadap artikel/bahan dimainkan di blog-blog mereka.

Hasil pemerhatian terhadap bahan/artikel yang disiarkan di blog ABITW bertarikh 21 April hingga 5 Mei hanyalah 3 artikel sahaja.



Soalan saya, mana artikel Selangor bro ABITW?

Seterusnya blog Apanama pula, hasil pemerhatian pada 8 Jun tempoh hari, hanya menyiarkan satu artikel sahaja. Malah blog APA sudah menulis mengenai perkara ini [Baca blogger gila si APA tulis] 
Benarlah keajaiban boleh berlaku di mana-mana, bukan sahaja di Mekah - malah dalam blog pun boleh berlaku keajaiban.

Keajaiban dimaksudkan berlaku di blog apanama, mahu tidak ajaib bro, hari itu hanya ada 1 artikel untuk arkib bulan 21 April hingga 5 Mei :



Hahaha...

Tak apalah bro Firdie, kalau nak main ini 'game' kejap ada, sekejap tak ada...

Buat Jefrizal Jaafar, Pengerusi UMB Selangor - nah! lagu untuk lu dengan bloggers TMS yang bertungkus-lumus buat kerja masa PRU13 hari tu.



YY : Blogger Tun M ada 'mukjizat', Blogger Najib ada apa?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...