NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, June 24, 2013

[VIDEO] : Sedih! Anwar Ibrahim Tak Endah Rayuan Penyokong #BlackOut505 #PdgMerbok622



Malas tulis apa-apa...

Kasihan sungguh melihat rakyat yang diperbodohkan oleh pemimpin pujaan mereka...


Meleleh air mata gua beb!

Hahaha!..

2 comments:

Salfian Nawawi said...

Tanya sama Najib, apa sebab goyang?,
Nanti jawab Najib, BN dah menang! Kekeke!!!

Anonymous said...

kan aku dah cakap...yg atas2 tu..sedap aje makan...minum sesama...

yg kat luar..kat bwh2...duk berpeluh..duk sedut asap jerebu...
buang masa...

dan tak ke bangang..sah sah perusuh susah nak merempuh masuk ganggu sidang parlimen...if berjaya..semua ahli parlimen tak leh angkat sumpah...hahahah memang blackout minda betul geng #blackout505

-smh-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BNBBC

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...