NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, February 10, 2013

[FOTO] : PAS Kelantan Kini Gusar, Rakyat Beri Sambutan Luar Biasa Terhadap UMNO #TukarKelantan


Sukar dipercayai apabila program UMNO berjaya menarik kehadiran sehingga 5,000 orang lebih-lebih lagi ia dibuat di dalam bahagian yang turut menempatkan DUN Chempaka iaitu kerusi DUN yang diwakili oleh Menteri Besar Kelantan sendiri iaitu Pengkalan Chepa.

Jumlah kehadiran luar biasa masyarakat Kelantan terhadap program anjuran UMNO dilihat petanda bahawa PAS Kelantan kini benar-benar berada dalam situasi genting menjelang PRU13.

Ini menguatkan lagi apa yang saya nyatakan sebelum ini tentang kegusaran kerajaan negeri ekoran populariti PAS di negeri Cik Siti Wan Kembang itu mula merosot sejak pucuk pimpinan UMNO negeri diterajui oleh Tok Pa.

Menariknya tentang sambutan terhadap program Semarak Gelombang Merah semalam, penganjur tidak memerlukan ikon atau artis-artis tertentu untuk menarik kehadiran masyarakat sekitar sebagaimana dilakukan oleh PAS dengan menggunakan artis seperti Abby Abadi untuk menarik jumlah hadirin ke tapak ceramah mereka.

Sikap keterbukaan masyarakat Kelantan terhadap program UMNO sekarang ini adalah kerana didorong dengan keinginan untuk melihat satu perubahan besar berlaku ke atas negeri tersebut setelah muak dengan pelbagai janji-janji PAS sepanjang 22 tahun menerajui negeri tersebut.

Lepas ini PAS datang bawa beras cap tok guru, kita ambik!

PAS datang janjikan syurga, kita dengar...

Tapi...

Dalam PRU13 nanti kita TUKAR PAS kepada BN!



Tak percaya gambar tersebut, ada lagi gambar-gambar lain  [sini]

Cuba kira berapa ramai?


Hohoho!

Lepas itu cuba kira berapa ramai rakyat Kelantan turun dengar ceramah dari geng NGOk 'R' [sini]

Hahaha...

1 comment:

Anonymous said...

LU MEMANGG NGOKK !!!!! LAAA BANGANGG!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...