NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, February 20, 2013

#TukarKelantan : TG Nik Aziz Terkejut Melihat Meteor Melintasi ROCKET Ketika Pulang Dari Umrah!


Baru-baru ini dunia dikejutkan dengan meteor yang jatuh di Russia sehingga meletuskan letupan kuat dan mencederakan 400 orang yang tinggal di kawasan berdekatan. Situasi panik umpama babak dalam filem  'Tranformers' itu mengakibatkan keadaan trafik di bandar Chelyabinsk tergendala.

Itu fenomena luar biasa di Russia...

Pada 15 Februari fenonema luar biasa juga berlaku di Kelantan di mana seramai 10,000 rakyat Kelantan keluar berhimpun menunjukkan sokongan dan kesediaan mereka untuk 'TUKAR' kerajaan PAS Kelantan kerana sudah jemu dibuai mimpi yang tak sudah-sudah.

Selang sehari selepas itu fenomena Gelombang Merah merebak pula ke Stadium Bukit Jalil di mana 15,000 anak Kelantan berkumpul menyatakan sokongan mereka kepada gerakan TUKAR yang ingin mengubah nasib anak-anak Kelantan.

Mungkin terkesan dan melihat gerakan rakyat terutama anak muda Kelantan itu bakal menjejaskan tampuk pemerintahan rejim PAS di Kelantan, maka satu perhimpunan dianjurkan oleh PAS dengan slogan 'We Love Tok Guru'.

Kepulangan Tok Guru dari umrah hari ini disambut dengan banner 'We Love Tok Guru' yang menghiasi perkarangan Lapangan Terbang Pengkalan Chepa. Namun menurut sumber dalaman Mursyidul Am parti 'Isle' itu dikatakan berkecil hati kerana logo ROCKET mengatasi logo BULAN yang diperjuangkan olenya selama ini.




Hahaha...

Demo tiru 'We Love PM'...

Kito dok kato gapo...

Kito cuma nak royak, demo kato 'We Love Tok Guru'

Kito kato 'Bo La Weii Tok Guru'.




3 comments:

Anonymous said...

hahaha kreatif tu, ingat poster yg PAS dok sebar beberapa hari lepas. Sekali tgk Bo La Weii.. wakakakaka lawok! lawok!

Anonymous said...

Bo la wei!

Anonymous said...

Kon*k nik ajisi ada cahaya laa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...