NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, February 27, 2013

[VIDEO] : Aksi Dangdut Tak Jauh Dari Rumah Nik Aziz Sendiri! - #BoLaWei #TukarKelantan



Panas!

Nik Aziz dan juga MKPB - Bandaraya Islam mungkin tidur sehingga tidak tahu bahawa di Kelantan terdapat 17 pusat 'karaoke' yang berselindung di sebalik kedai makan dan juga restoran. Selain ditemani dengan bunyi muzik yang kuat, pergaulan bebas di antara lelaki dan wanita juga berlaku di khayalak ramai dan yang lebih memalukan ia berlaku hanya 600 meter dari rumah Nik Aziz!

Blog TUKAR-KELATE! :
Malah kami juga mempunyai bukti bahawa di Kelantan terdapat sebanyak 17 buah karaoke yang beroperasi sehingga jam 4.00 pagi malah ada yang beroperasi 24 jam.

Tujuan kami bukanlah untuk mengaibkan atau menutup periuk nasik pihak-pihak terbabit, namun apa yang kami ingin paparkan adalah kegagalan PAS di negeri yang diberi gelaran Serambi Mekah yang mana rakyatnya dikatakan telah diberikan ilmu Islam sejak PAS memegang tampuk pemerintahan negeri tersebut pada tahun 1990.

Paparan video ini hanya sebahagian daripada maksiat yang berlaku di khayalak ramai, di mana sehingga kini ia masih berlaku tanpa dikenakan sebarang tindakan oleh penguatkuasa MPKB-BRI.
Baca selanjutnya 
YY : Bo la weii.. bo la weii...  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...