NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, February 22, 2013

[VIDEO] : #SKT2013 Diterima Anak Muda Kelantan, Aura #TukarKelantan Makin Kuat, NGOk R Gigit Jari!



Gelombang perubahan semakin kuat di Kelantan lebih-lebih lagi apabila Skuad Kembara TUKAR (#SKT2013) seramai 300 buah motorsikal dan 7 buah kereta itu mula menjelajah ke beberapa bahagian di negeri Kelantan dalam usaha mereka untuk menyedarkan rakyat Kelantan di atas segala penipuan regim PAS sepanjang memerintah Kelantan selama 23 tahun.

Bermula di Kota Bharu, skuad SKT2013 dan melalui Pasar Siti Khadijah, Pintu Geng, Wakaf Che Yeh sebelum ke Kubang Kerian petang tadi. Gerakan TUKAR yang dipengerusikan oleh Kamarudin Kasim dilihat semakin diterima oleh rakyat Kelantan terutama anak muda berbeza dengan perhimpunan yang dibuat oleh NGOk 'R' di mana kurang mendapat sambutan oleh rakyat Kelantan.



Nampaknya Presiden NGOk R bersama 30,000 pengikutnya (dia kata bukan aku kata) hanya mampu melihat gerakan Gelombang Merah TUKAR melintasi jalan-jalan utama di Kelantan sambil mengigit jari.

Aura di Kelantan semakin kuat memihak kepada BN, selagi tiada kes 'cah keting' saya percaya Gelombang Merah TUKAR yang dibawa oleh Dato Sri Mustapa Mohamed mampu menghentikan jantung bateri TG Nik Aziz Nik Mat.

Hahaha..

Nota Tapak Kaki Tok Guru : Dokumen apa yang dimusnahkan oleh seorang Setiausaha Sulit kepada....jeng..jeng...jeng!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...