BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, February 25, 2013

[VIDEO] : Guru Menangis Kerana Melihat Tindakan Tidak Bertamadun Geng 'R' - #TukarKelantan



Tindakan tidak bertamadun yang menyebat patung 'Tok Pa' tempoh hari membangkit perasaan benci warga pendidik terhadap mereka. Rakaman mengejut ini dirakam ketika program bersama guru-guru kaunselor di sekitar Kelantan.

Tanpa disangka-sangka seorang guru wanita bangun meluahkan rasa sedih beliau di atas tindakan tersebut, sebagai seorang guru mereka tidak mendidik rakyat Kelantan untuk menjadi biadap. Aksi guru wanita itu membuatkan dewan sebak seketika sehingga menarik perhatian para wartawan.

Dalam pertemuan itu juga, seorang guru yang berkhidmat lebih 25 tahun ditukarkan ke sebuah sekolah yang dipenuhi pengikut PAS hanya kerana mengkritik PAS kerana tidak menunaikan janji yang dibuat untuk menaik taraf sekolah.

Inilah realiti yang berlaku di bawah pentadbiran PAS Kelantan sepanjang 23 tahun pentadbiran mereka, tindakan tidak bertamadun puak NGOk 'R' tempoh hari persis tindakan puak Syiah. Mungkin ini Islam yang disuntik oleh Nik Aziz sejak memegang tampuk pemerintahan Kelantan sejak tahun 1990.

Terima kasih NGOk 'R' -  lagi banyak kamu buat benda bodoh macam ini, lagi ramailah golongan atas pagar menolak kamu.

TUKAR Kelantan kepada BN PRU13!

4 comments:

Anonymous said...

Itulah dia hasil didikan kebencian oleh PAS. Bkn nk ckp sj..aku pn sama berdpn ngan penyokong2 PAS biadap. Adakah itu hasil tarbiah ustaz2 PAS?. Aku rasa ya. Aku pnh ikuti ceramah2 agama kt surau2 yg cenderung kpd PAS. Walau mcm mana pn tetap diselitkn api kebencian terhdp kerajaan. Inilah yg membentuk jiwa2 penyokong PAS. Membenci, berprasangka buruk, bermusuhan. Kalau tanya mereka, mereka akan ckp..."mana ada, kami xdak mcm tu pun, org UMNO yg jahat semua". Itukah dia akhlak org2 PAS. Sama x dgn akhlak yg ditunjukkn oleh Rasulullah? Kalau awk tu bawa perjuangan islam, akhlak juga mesti ikut islam. Jgn sekadar ckp shj, tp akhlak....aku pun geleng kepala. Jgn igt akhlak tu hanya penampilan fizikal shj. Pakai jubah, berserban, simpan janggut....then itu lah dia akhlak islam. Tp perangai....adushhhh..... xde cermin islam pn.

Uruk-Hai said...

Assalam Tuan..mohon dipautkan blog saya Uruk..,mediauruk.blogspot.com

Blog Tuan telah pun saya pautkan dihalaman Uurk...terima kasih..

Anonymous said...

takpa...n.ajiz kan boleh ngampunkan dosa2 mereka...ala mcm kes ada org PAS tu...

-smh-

Anonymous said...

Kikiki...cikgu ni mengajar sk kampung nara p.puteh kelantan.. mmg jns blh mikropon je nk mengampu BN... dgr cite lps peristiwa ni dpt naik pangkat.. kikiki.. ni bru btl2 pencacai umno...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...