NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, February 22, 2013

[VIDEO] : PANAS! Gara-Gara Tak Nak Jadi 'Haiwan' Duit #BR1M Diserahkan Kepada Tabung PAS #TukarKelantan



"Nak tengok sejauh mana keikhlasan tuan-puan, hok (sesiapa) buleh pitih (duit) BR1M kito pakat bui (bagi) kok (kepada) PAS pulok"

Itulah yang diminta oleh seorang penceramah PAS ketika siri ceramah mereka yang dibuat di sekitar Pantai Cahaya Bulan, yang turut dihadiri oleh Mat Sabu. Dalam ceramah tersebut, penceramah tersebut meminta ahli PAS yang dapat duit Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) menyumbang duit tersebut kepada tabung PAS yang dilancarkan oleh jentera PAS cawangan Semut Api.

Inilah kerja gila PAS, duit sumbangan yang kerajaan berikan untuk meringankan beban rakyat, tetapi orang PAS yang bodoh lagi bangang, setiap hari mereka melalak mengatakan barang naik, harga naik, cukai naik, air kepala takuk Mat Sabu naik serta pelbagai lagi fitnah untuk menggambarkan Barisan Nasional (BN) tidak memahami jerit-perih rakyat bawahan.

Tetapi apabila BN membantu rakyat dengan Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) bertujuan meringankan beban rakyat, mereka pula yang menyusahkan rakyat!

Dalam diam-diam wang rakyat diperas untuk memenuhi tabung milo mereka atas nama jihad, (jihad kepala takuk Mat Sabu barangkali). Mula-mula samakan penerima BR1M dengan binatang, selepas itu 'binatang' ini pula dikerah untuk memenuhi tembolok mereka.

Sampai bila rakyat Kelantan hendak diperbodohkan?

Sampai bila rakyat Kelantan hendak 'diperlembukan'?

Dasar PAS, dasar apa?

Emang dasar...emang dasar...

PAS memang BAJINGAN!

Nota tapak kaki Tok Guru : SUK Sultan Kelantan tengah buat apa sekarang? Bakar fail? clear fail? jeng...jeng..jeng!

2 comments:

Reverse Gear said...

kerajaan BN bagi bantuan pd rakyat, rakyat dikata binatang..

rakyat bagi derma pada PAS, nak kata apa pulak pada PAS? "anjing?" (kalau ikot bahse serbia la..)

Anonymous said...

sapo hok toksir duit tu bagi ko ambolah.... klu masuk tabung pas maknaye puok puok pas makan duit haram jugok same je.....so bagi je ke ambo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...