NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, February 28, 2013

[VIDEO] : WOW! Port Karaoke Kedua di Kelantan Didedahkan! - #SaveKelantan #TukarKelantan



Hahaha...

"Ini baru jolor, supo kelab doh!"

Rakaman terbaru karaoke terbuka sebagaimana dipaparkan dalam video di atas adalah video kedua yang didedahkan oleh blog TUKAR-KELATE! selepas video goyang gerudi semalam. Menurut penulis port karaoke yang menjadi pilihan golongan agak berusia di Kelantan itu pernah didedahkan oleh kickdefella sebelum ini.

Jika pernah didedahkan, bagaimana pusat tersebut mampu beroperasi sehingga kini? Lebih menghairankan ia mampu beroperasi sehingga jam 4.00 pagi?

Blog TUKAR-KELATE!
Sebagaimana kami nyatakan kami mempunyai bukti bahawa terdapat 17 pusat hiburan haram, ini baru sebahagian yang kami dedahkan untuk membuka mata Tok Guru Nik Aziz yang hanya tahu mengkritik pemimpin BN seolah-olah pentadbirannya selama 23 tahun berjaya menerapkan nilai-nilai Islam kepada rakyat Kelantan.

Dua video ini jelas membuktikan bahawa Nik Aziz Nik Mat yang memegang rejim pemerintahan Kelantan, seorang ularmak gagal menerapkan nilai Islam sebenar kepada rakyat Kelantan!

Jangan nopak Tok Guru deh!

Kalu nok nopat pun tunggu 15 lagi rakaman yang lagi syiok dan panas yang akan kami keluarkan di masa akan datang...

Negeri Serambi Mekah, nyanyian dan hiburan secara terbuka sehingga Subuh?
         Baca kesudahan Kelantan Darulkaraoke 'SINI' 

1 comment:

Anonymous said...

hahaha..

sian lembu-lembu umno, ustaz/ustazah ajar taknak dengar, dok mengaji dengan utusex/tv3suku je....patut la orang panggil macam...

nak debat isu ni, kalau berani, call aku 010-7666855, tapi ahli umno boleh debat ke?najib kata debat bukan budaya padahal bacul..


wakakaka..............umno=lembu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...