BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, May 16, 2012

[VIDEO] : Terbaru #BangkangDariLongkang - Klik Like Sebelum #BabyG Meroyan! Kah3!


Video terbaru BANGKANG DARI LONGKANG muncul di youtube, aku cuma nak pesan jangan lupa klik LIKE.

Nanti PapaGomo meroyan!

Kalau dia meroyan nanti semua dia salahkan. Kita kena dengar cakap dia sebab menteri pun 'sujud' dengan dia.

Bagi dia latihan untuk melahirkan bloggers/pemain media sosial baru tak efektif, sebab semasa pilihanraya nanti dia mampu laporkan semua kejadian dan aktiviti calon di setiap 222 Parlimen dan 505 kerusi DUN.

Bagi beliau apa yang efektif adalah 'DUDUK & JILAT' aiskrim di tengah panas.

Kalau saudara semua nak tahu, kebanyakkan video yang menyebelahi pihak yang saya dokong, saya sentiasa klik LIKE, kecuali video PapaGomo a.k.a BabyG saja saya DISLIKE!

Kahkahkah!

Apa pun korang layan bideo Bangkang Dari Longkang punya pengumuman :

1 comment:

Anonymous said...

bagus la tu.. tu yg di nanti2 dek pembangkang dgn perangai korang yg x semenggah ni. elok la BN melingkup. Lagi best yg paling best UMNO semua melingkup selingkup lingkupnya... di persila kan dengan perangai korang ni... lebih elok serang habis2an sesama sendri smpi pru13... aminnnnnn....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...