NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, May 5, 2012

[FOTO] : Senarai Ke-2 Wajah-Wajah 'Pemberontak' #BERSIH3 Buruan @PDRMsia - Wanita Cina "Get Out Of This Country!" Adalah SB?





Wajah-wajah individu yang dipercayai terlibat mencetuskan huru-hara dalam negara telah diedarkan oleh pihak PDRM selepas senarai pertama iaitu seramai 49 individu yang dipercayai terlibat dalam kejadian rusuhan ketika demontrasi BERSIH 3.0 pada 28 April 2012.

Setakat ini dimaklumkan bahawa dalam senarai pertama iaitu 49 individu yang dipercayai boleh membantu PDRM hanya seorang lelaki berusia 39 tahun tampil di Ibu Pejabat Polis Kontijen Kuala Lumpur jam 3.00 petang semalam.

Manakala mahasiswa berusia 22 tahun difahamkan akan menyerahkan diri bersama peguamnya esok. Mungkin inilah wajah-wajah 'polis' sebagaimana yang dihebohkan oleh pembangkang.

Saya tertarik dengan wajah no.5 dalam senarai di atas, iaitu seorang wanita cina yang terkedu selepas seorang wartawan bertindak menempelak beliau agar jangan biadap.

Jom kita besarkan wajah wanita cina paling 'sopan' di Malaysia apabila melalak "Get out of this country!" kepada seorang wartawan berbangsa Inggeris. - Tetapi akhirnya wartawan tersebut dengan selamba membalas semula dengan menggunakan bahasa Melayu meminta agar dia jangan biadap!


Saya lebih rela wartawan inggeris yang fasih berbahasa Melayu itu menetap di negara ini, dan yang sepatutnya berambus dari negara ini adalah wanita cina ini. Baliklah ke Tanah Besar Cina dan kembalilah kepada kerjaya turun-temurun wanita cina iaitu melacur.

Hahaha...

Seperti biasa anda kenal wajah-wajah di atas, atau wajah yang dipaparkan adalah milik anda. Jangan segan-segan untuk tampil memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Kuala Lumpur atau hubungi :
Asisten Superintenden Azmi Aziz di talian 019-2602344 atau 019-3872344 .
Jabatan Siasatan Jenayah dan Kongsi Gelap Kuala Lumpur.
Atau emel :
azmiazizi@rmp.gov.my 

2 comments:

Sudir said...

Memang betul cina lahanat ni SB bro, Sundel Bolong..

Yuseri Yusoff said...

Hahaha sundal bolong, aku setuju tu bro!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...