NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, May 13, 2012

[VIDEO] : Artis Popular Turut Serta Jelajah #JDAB2012 - Ini Bukan 'Free Education' Ke?



Rakaman sekitar program Jelajah Destini Anak Bangsa JDAB2012 yang berlangsung di KL pada 11 Mei 2012. Program jelajah bertujuan mencari lepasan SPM yang gagal menyambung pelajaran ke peringkat lebih tinggi kerana masalah kemiskinan.

Program ini merupakan program yang dinaungi sendiri oleh YAB Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan dianjurkan oleh Gerakan Destini Anak Bangsa (GDAB) sebuah badan NGO dengan kerjasama penuh UiTM.

Sehingga ke hari ini hampir 3,000 data pelajar lepasan SPM berjaya dikumpul oleh Skuad JDAB2012 yang mana semalam lebih 100 lepasan SPM di Bagan Datoh bakal diserap ke program MDAB untuk mengikuti Pra-Diploma selama 6 bulan di UiTM secara PERCUMA!

Selanjutnya : Layari blog [JELAJAH DESTINI ANAK BANGSA]

YY : Makan, minum, belajar asrama semuanya diberikan secara PERCUMA. Wajarlah kita ucap terima kasih kepada pihak KERAJAAN dan UiTM. Takkan nak ucap terima kasih kat Anwar Ibrahim yang dok jelajah bersihkan imej dari skandal moral? Hahaha!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...