BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, May 2, 2012

"Saya Setuju Jika Semua Anggota @PDRMsia Dibunuh" - Khalid Ismath Pelajar #UiTM Shah Alam

"Saya setuju jika semua polis dibunuh. Kerana begini caranya mereka melayan rakyat. Jadi setiap kali demo, tidak ada rundingan dengan polis lagi. Lawan tetap lawan" 
Kata-kata ugutan yang dikeluarkan oleh :
  • Nama : Khalid Mohd.Ismath
  • Jurusan : Tahun 2 pengajian undang-undang di UiTM Shah Alam
  • Umur : 22 tahun
  • Asal : Kampung Raja Uda, Pelabuhan Klang
  • Jawatan : Naib Pengerusi Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (Kami)
Budak ini bukan sekali dua tunjukkan sifat biadap dan kurang ajar. Kebiadapan pelajar Tahun 2 Jurusan Undang-Undang UiTM Shah Alam ini semakin menjadi-jadi sejak demo di hadapan pagar UPSI ketika malam tahun baru.

Pelajar yang GAGAL dalam semester yang lalu ini,  pernah melemparkan fitnah jahat kepada PDRM ketika kejadian demo di hadapan pagar UPSI dengan menulis cerita berbentuk fitnah di laman blognya.

FITNAH KHALID ISMATH KE ATAS PDRM KETIKA DEMO UPSI
Kali ini budak yang GAGAL dalam pelajaran ini cuba menghasut serta mengugut untuk membunuh semua anggota PDRM. Ketaksuban budak ini terhadap Anwar Ibrahim menyebabkan dirinya menjadi semakin biadap.

Sewajarnya pihak UiTM mengambil tindakan ke atas pelajar ini, kerana lebih lama pihak UiTM menyimpan pelajar berperangai biadap dan kurang ajar ini, saya khuatir fahaman 'gila' yang diamalkan beliau akan merebak dalam kampus tersebut.

Biarlah bapanya menempatkan beliau di IPTS lain yang mana kos pengajian untuk jurusan yang diambil mungkin mencecah puluhan ribu.

Baca juga serangan komen yang dibuat di SINI

YY : Harap-harap gigi budak ini tidak 'berterabur' bila ditahan kelak... hehe!

19 comments:

Anonymous said...

celakalah kau hendaknya, sebelum kau bunuh semua polis kau yang dibunuh dulu..kurang ajar..

Anonymous said...

Aku rasa cam nak tag dato' sahol bace ni. Herrmm.. Taksub nye.

Anonymous said...

saya harap gigi dia berterabur next...CELAKA!!! marahkan nyamuk kelambu dibakar...kenapa ko tak bunuh ja rejim israel yang membunuh saudara kita di PALESTIN...

Anonymous said...

bro YY,

sepatutnya mak bangsat syiah ni yg kojol masa demo tu...

jenis puki busuk confirm la anak pun hati dajjal...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Bahaya budak nie.

Anonymous said...

Si budak mamat tak berada di tempat aku je....kalau jumpa 'tiada maaf bagi mu budak syaitan"....

Anonymous said...

Sikap berlembut pihak kerajaan telah di salah tafsir pihak pembangkang bahawa kerajaan tidak berani nak ambil ape-ape tindakan kepada mereka yang jelas melanggar undang-undang dan melempar berbagai fitnah kpd kerajaan. Saya amat berharap pihak kerajaan tidak lagi beri muka kpd mereka-mereka ini ....ambil segera tindakan...amaran saje jelas tidak berkesan mengatasi kebiadapan dan ego kumpulan BerSHIT ni...

Anonymous said...

Muke pon dh mcm jembalang tanah...bodoh pnya anak haram......

worldLORD said...

Ada sesiapa yang di ganggu diugut di belasah di sembor di terajang d lempang digari ditumbuk di jentik dcubit..jika setakat rakyaat yang patuh taat rajin fokus dan menghormati undang2 ..olih pihak polis sila tampil kehadapan........oh tak der. .......kalau gitu sibahalol nie ler yang dah dirasuk dan berniat jahat....kerana police ada lah golongan yang diamanat dan bertanggung jawab...

Anonymous said...

Aku rasa bapak dia pancut kat tandas, tu pasal perangai cm sial..elok anta kat palestine budak ni..pi bunuh sume tentera rajem, sah2 mati sahid..ni bukan student tp stupid..

Anonymous said...

YY bdk ni mmg buat masalah kt UiTM. Pernah cuba bawak fahaman Syiah masuk Uitm. Tp pihak HEP takut nk kenakan tindakan mungkin sbb bimbang dgn tekanan dari pembangkang jika tindakan dikenakan kpd mamat sial ni!

Anonymous said...

rase nya x perlu la nk bunuh polis2 tu,diorunk pown ada anak bini yg perlu di tanggung, cb kalu ayah die polis mcm mane? lagipun kalu sme polis die nk bunuh, satu ari nnt kalu ad ahli keluarga die dalam kesusahan pada siapa die nk buat laporan,doktor? tentera? operator telekom? sepatutnya berfikir dulu

Anonymous said...

ni dia babi anuar an ambiga...mampus la ko.kalau ader ape yg kene kat mak bapak ko,ko pegi cari polis yahudi la...puki anjing..muka pun mcm anjing

Anonymous said...

ni ke yang dibelajar oleh budak pengajian undang-undang?????

Anonymous said...

harap pihak polis boleh kumpul semua bukti ttg pelajar ini jika beliau membuat sebarang ugutan atau hasutan yang boleh menjejaskan keselamatan negara. Kalau tak silap saya, saya pernah terlihat foto pelajar ini menendang seorang polis trafik di waktu bersih 3.0. bagi pihak JAIS, harap boleh buat siasatan terhadap fahaman dan ajaran sesat syiah yang dianuti pelajar ini dan mendakwa beliau di mahkamah jika terdapat sebarang bukti sahih bahawa beliau cuba menyebarkan fahaman syiah ke orang lain.

Anonymous said...

waaarrrgghhh...!! nak report ke dato' sahol... geramnye baca pasal budak ni lah... wat malu nama u je... >_<

muhamad said...

salam..org lain susah payah belajar.lulus cemerlang.kita mcmana.mak bapa mereka bisnes makin maju.kaya raya.bisnes diorang bersambung generasi.kita ni banyak subsidi.sepatutnya Lebih2 lah lagi.ust2 pun kena banyakan penerangan yg betul.jgn banyakan persembunyian.mari banteras syiah.mereka sesat.dan merosakan aqidah.serta menginaya kaum wanita.

ANTIRUSUH said...

Ni la kepala yang konon erdik dapat masuk U, tapi akal macam haiwan, kalau polis ko bunuh, sape nak jaga keamanan? nak harap puak2 ko... mana ade erti keamanan,, nak menghuru-harakan keadaan lagi ade... pikirla skit statement ko ni.. baik ko dulu kene bunuh SUNDAL!

Anonymous said...

syg sggh student ni, walau dah masuk
thn 2 di uitm tp tahap
pemikiran masih ditahap yg menyedihkan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...