NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, May 15, 2012

[VIDEO] : PENGIKUT #BERSIH3 BIADAP DI MAJLIS PM @NajibRazak di LONDON



Kelakuan biadap pengikut BERSIH3.0 di London yang menganggu ucapan DS Najib Tun Razak di Indig2O di London pada 15 May 2012.

Sikap biadap yang ditunjukkan pengikut BERSIH3.0 dalam majlis ini menyebabkan ucapan PM terganggu, tetapi PM dengan profesional meminta mereka berhenti dan meminta golongan yang melaungkan BERSIH3.0 ini berjumpa dengannya selepas majlis selesai.

Sudahlah mencetuskan rusuhan dalam negara sehingga media-media asing melaporkan seolah-olah negara dalam keadaan huru-hara. Kini cuba menganggu ucapan PM di majlis rasmi pula.

Inilah sikap yang diamalkan oleh pengikut pembangkang!

10 comments:

Terbakor said...

rakyat memberontak...

Yuseri Yusoff said...

Rakyat??

Dua lelaki melalak di majlis rasmi you kata rakyat memberontak?

Agak kelakar bunyinya saudara... :)

Anonymous said...

apa..nak memberontak cara peasants of france memberontak kew..? yelah kan...si ambiga kepala chief bersih kan dapat pingat dari france...itu sebab dapat semangat revolusioner boujour lah konon..bolshevik lah konon..geng2 iluminati ni ingat dunia ni bapak diorang yang punye kew...podahhhh!! takyah laa nak guna perkataan "rakyat" tew... takat 2 kerat suara sumbang lagak kera kena belacan tew takyah tunjuk ek ler...ini macam punye penyokong memang kita tak hingin vote u'olls punye idola ler!! berangan mat jenin ler sampai kiamat!!
citt podahh!!

Anonymous said...

bersihkan pemimpin mereka dahulu.

Anonymous said...

BODOH punya Terbakor..2,3 ekor beruk tu ko nak libatkan rakyat ye..bangang..

Anonymous said...

Itu budak sewel tu. Haram kan balik msia je

Anonymous said...

"rakyat memberontak"

oo br aku tau rakyat Fuckatan nih dua tiga ekor je...leh pnggil guinness world record nih...sian la lu bhai.. mmg ksian gila la kat lu, blajar smpai abis skolah tp last2 jadik bodo gak ish2 sian2...

Anonymous said...

Itu bunyi babi sedang mengawan..

eri said...

Bukan memberontak tapi tak berotak.....

awgpang said...

ada juga sondal kurang ajar..di london..tak payah balik malaysialah tgal sama mat saleh je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...