BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, December 21, 2011

[VIDEO] : Tribute To Pro-Aspirasi



Tahniah buat mahasiswa Pro-Aspirasi yang berjaya menonjolkan diri mereka hari ini di hadapan bangunan Kementerian Pengajian Tinggi.

Sepanjang pemerhatian perhimpunan yang diadakan oleh kumpulan mahasiswa pro-Aspirasi siang tadi dilihat lebih teratur dan lebih aman jika hendak dibandingkan dengan tindakan yang dilakukan oleh 'mahasewel' SMM.

Tiada gangguan trafik....

Tiada peniaga terjejas...

Tiada peniaga marah-marah...

Inilah baru dikatakan perhimpunan aman...

Oh...video macam tergantung... tunggu sambungan ok!

Hahahaha...!

Tahniah PDRM kerana membantu menjaga keselamatan para mahasiswa sepanjang berlangsungnya perhimpunan di hadapan Kementerian Pengajian Tinggi siang tadi.

YY : Gembira melihat kebangkitan mahasiswa pro-Aspirasi...

3 comments:

Anonymous said...

terbaik la bro hahaha... nanti lau ada masa kita jumpa lagi... ni yang bersalaman dengan bro td hehe

Shacklesmith said...

at last nampak jugak taring budak2 Pro Aspirasi nih.. kalau tak, berapa lama2 'Harimau' nak tdo.. jangan sampai puak2 Pro Mahasiswa pergi bakar kampus baru nak bertindak..

YY said...

Anonymous December 21, 2011 9:46 PM,

Hehehe... anytime pun boleh jumpa bro...

Shacklesmith,

Betul tu, student lawan student...baru ngam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...