NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, December 9, 2011

Kaum India Dituduh Mengemis Jawatan - Ramasamy Keluar DAP?


Ramai orang kata kaum India disisihkan dalam DAP dan juga PKR, sebelum ini bekas Ahli Parlimen PKR N.Gobalakrishnan dipanggil dengan gelaran 'PARIAH' oleh Azmin Ali yang mana isu tersebut salah satu punca yang menyebabkan N.Gobalakrishnan keluar dari PKR.

Kini DAP pula dilanda masalah yang hampir serupa, Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang dituduh sebagai 'pengemis jawatan'.

Nampaknya DAP bakal berdepan dengan krisis dalaman?

Dari MPP Online :
Ramasamy berkata, apabila beliau bercakap kepada Karpal mengenai jawatan TKM untuk orang India, beliau tidak bermaksud ia adalah untuk dirinya. 
"Saya memintanya untuk masyarakat India, saya tidak perlu mengemis (untuk jawatan itu)," katanya. 
"Sama ada Karpal bercakap kepada Ketua Menteri Lim Guan Eng atau tidak selepas itu, saya tidak tahu," kata timbalan ketua DAP Pulau Pinang itu, sambil menambah beliau menyertai DAP bukan untuk mendapat kedudukan atau kuasa.
Selanjutnya KLIK SINI 
YY : Kepingin tengok HINDRAF berdemo bantah DAP yang nafikan kaum India... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...