NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, December 30, 2011

Dah Kata Jangan Cabar Orang Gila Bersumpah - 8 Januari Anwar Sumpah Laknat?


Demi kuasa seseorang sanggup melakukan apa sahaja hatta bersumpah laknat sekalipun. Sebelum ini ramai di kalangan kita sendiri seringkali mencabar Anwar Ibrahim membuat sumpah laknat mengatakan dirinya tidak terlibat meliwat Saiful Bukhari Azlan pembantu peribadinya.

Sebentar tadi sempat bertemu dengan seseorang yang mendakwa dirinya berada dalam taklimat sulit PKR. Beliau mendakwa bahawa pada 8 Januari 2012 yang akan datang Anwar Ibrahim akan membuat satu kejutan besar-besaran.

Seluruh media akan dipanggil termasuklah RTM, TV3 serta Utusan Malaysia. Pada waktu itu Anwar Ibrahim dikatakan akan membuat sumpah laknat di hadapan 3 imam. Perkara ini pernah ditulis oleh pengendali blog Gelagat Anwar pada 28 Disember lalu namun saya masih meragui kebenarannya.

Bila mendengar sendiri dari mulut individu yang hadir dalam taklimat sulit itu, memang benar bahawa wujudnya strategi terakhir Anwar Ibrahim untuk mengheret serta mendapatkan simpati rakyat Malaysia.

Biro Politik PKR dikatakan mencadangkan supayar Anwar Ibrahim bersumpah laknat. Kerana mereka yakin dengan cara ini sokongan rakyat atas pagar akan memihak mereka. Pada waktu Anwar Ibrahim bersumpah media pro pembangkang dikatakan akan menyiarkan secara langsung sumpah laknat tersebut.

Nampaknya Anwar Ibrahim sanggup melakukan apa sahaja untuk mengejar cita-cita politiknya. Sebelum ini sumpah Eskay dan Saiful Bukhari dikatakan tidak mengikut ajaran Islam sebenar. Maka sumpah yang akan dibuat oleh Anwar Ibrahim kelak merupakan sumpah paling Islamik di dunia.

Dek kerana itu 3 imam dijemput untuk menjadi saksi Anwar Ibrahim bersumpah  seorang daripada Mesir, seorang daripada Indonesia dan seorang lagi daripada Malaysia sendiri. Nama Dr Siddiq Fadhil dikaitkan sebagai Pengacara Majlis kepada sumpah Anwar nanti.

Jika dakwaan ini benar, nampaknya kita bakal berhadapan krisis. Jadi kepada pihak tertentu bersiap-sedialah dengan plan krisis kecemasan anda. Negara mungkin bakal berhadapan dengan kerosakkan sebagaimana berlaku pada tahun 1998.

Cerita berkaitan juga boleh dibaca SINI

YY : Dah ready nak tengok lakonan Sumpah Laknat dari brader DSAI...

2 comments:

Anonymous said...

Jangan lupa ajak Mat Sabu sekali...orang yg mula2 gelar Anwar Al Juburi

Anonymous said...

Anwar akan sumpah. Kita tak kenal Anwar. Kaji betul2 perangai dia sebelum ini dia tak ada rasa takut sebab dia SAKIIIIIT ! kalau nasib tak baik selepas angkat sumpah "something happen" macam mana berlaku di negara lain.Ada yang lumpuh dan ada yang mati on the spot.Dah tentu salah saorang pesalah.Saya kira Anwar cerdik tak angkat sumpah laknat sebelum ini.Tapi kalau di buat nya ada hikmah nya.ANGKAT SUMPAH JANGAN TAK ANGKAT ANWAR.Tapi kalau was was jangan ANWAR> BAHAYA makan diri .TEPUK DADA TANYA APA YANG U DAH BUAT SELAMA INI>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...