NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, December 18, 2011

Insiden Turun Bendera : Pelajar UiTM Turut Terlibat!


Insiden menurunkan bendera Presiden UMNO semalam yang mendapat kecaman ramai pihak, bukan sahaja melibatkan pelajar bernama Adam Adli dari UPSI. Pelajar UiTM juga dilaporkan terlibat sama, pelajar Tahun 1 Jurusan Undang-Undang UiTM Shah Alam ini juga sebelum ini pernah mengeluarkan posting biadap di laman blognya yang mana saya dimaklumkan posting tersebut diturunkan setelah pelajar ini diberi amaran oleh pihak pentadbiran UiTM.

Saya ingatkan pelajar ini hanya aktif berpolitik dengan pembangkang sahaja, tetapi rupanya dalam diam pelajar ini dikatakan merupakan agen fahaman Syiah yang bergerak aktif di dalam kampus UiTM.

Apa tindakan yang sesuai buat pelajar ini?

Buang UiTM?

Lepas itu kita tengok sama ada ibu bapa pelajar ini mampu atau tidak menempatkan beliau di Universiti lain yang kita tahu bahawa kos untuk satu semester ada yang mencecah sehingga RM17k.

Dari blog Pena Minang :
Assalamualaikum. 
Mungkin ramai diantara sahabat-sahabat tertanya-tanya mengapa secara tiba-tiba penulis 'Highlight'kan nama si Khalid ini menjadi bahan bicara? Adakah dia pelajar pintar, maka perlu dinaikkan namanya dalam blog ini?  
Jawapannya tidak.... 
Khalid Ismath, pelajar Tahun 1 UiTM Shah Alam jurusan Undang-Undang merupakan antara MAHASISWA SYIAH yang sedang aktif dalam kampus UiTM. 
Modus operandinya mudah...Mencari mahasiswa anti kerajaan dan menjadikan mahasiswa itu sebagai pendokong Syiah secara tidak lansung. 
Ini kerana SYIAH di Malaysia ini tidak sebulu dengan kerajaan Sunnah di tanah air kita ini. Jadi untuk menampilkan 'Kesyiah'annya, mungkin sedikit sukar, kerana umat Islam di Malaysia ini masih teguh dengan Manhaj Ahli Sunnah.  
Maka kaedah untuk mengoyangkan Ahli Sunnah di Malaysia ini adalah dengan bergerak atas manhaj Politik. Dengan politik syiah seperti Khalid Ismath ini lebih mudah mendekati mahasiswa-mahasiswa pro khawarij. 
Apa pun kepada pentadbiran UiTM. Tolong ambil tindakan pantas membendung si Syiah ini....Jangan biarkan nanah menjadi ulat yang akan memakan keharmonian diantara Mahasiswa UiTM. 
UiTM Dihatiku.
Baca selanjutnya...
YY : Jangan buat kacau dalam UiTM tempat anak Melayu nak belajar sial! 

3 comments:

Anonymous said...

HE SHOULD BE SACKED IMMEDIATELY. WILL SEE IF PAKATAN CAN SPONSOR HIM OVERSEAS. PATUT KENA TAMPAR DGN TAN SRI ARSHAD.

Anonymous said...

Ini ARAHAN kepada Pendaftar UiTM,

BUANG si Mamat ni dari UiTM serta merta. Kita nak tengok Mamat ni ada Akai ka tak da, nak survive lepas ni..

Jangan kasihan sedikit pon. Kita tiada masa nak layan Mangkok sial haram jadah kepala butoh mak dia ..muka dia pun memanjang macham SIAL je !

- aku graduate Uitm 1977 (DBS). La ni succesful ada niaga sikit2 dalAm offshore boleh bagi job kat budak2 melayu!

Anonymous said...

biar la die..ok ape pelajar yg berani mcm khalid ismath nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...