BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, December 2, 2011

Ramah Mesra Pelajar IPTA Bersama YB Razali Ibrahim Di PWTC #PAUMNO


Tun Faisal Pengerusi Unit Media Baru lapor :
YB Razali menyatakan bahawa beliau suka mahasiswa berpegang kepada idealisme dan tidak menurut apa sahaja yang disuapkan kepada mereka. Dalam hal apabila ISA dimansuhkan, tidak bermakna kerajaan akan lepas tangan sebaliknya ada akta yg akan mengawal keganasan. Akta Perhimpunan Aman, misalnya, memberi kebebasan kepada orang ramai untuk berhimpun dengan memansuhkan Seksyen 27 Akta Polis. 
Sekarang tidak perlu memohon untuk berhimpun secara aman, tapi tidak bermaksud kerajaan suruh rakyat kita berhimpun dan tidak ada peraturan untuk menguruskan hal dan risiko berkaitan perhimpunan aman asalkan oleh pertubuhan yang sah. Macam Pemuda UMNO, bila berhimpun kita berhimpun sbg pertubuhan yang berdaftar secara sah, sedangkan Bersih tidak berdaftar dan merupakan pertubuhan dan aktiviti haram. SELANJUTNYA

Nak lagi best korang tunggu la apa benda si 'kuda tua' A.P.A nak ceritakan malam nanti di blognya SINI - saya tak boleh nak beri komen sebab tiada dalam majlis.

YY : Hello yus... kat mana tu? Tak dtg ke? agak2 tanya mcm ni telan kredit RM50 tak? hahaha! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...