NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, December 23, 2011

Gerakan Latihan Mobilisasi Untuk 9 Januari - PDRM/FRU Sudah Bersedia?


Sessi dialog dengan satu gerombolan mahasiswa berlangsung di kediaman Anwar Ibrahim semalam, ketiga-tiga anak beranak ini dilihat berucap dan menyampaikan sesuatu kepada gerombolan 'mahasiswa' ini.

Sekumpulan 'mahasiswa' ini akan dikeldaikan pada 9 Januari 2012 - latihan gerakan mobilasasi sudah diatur oleh AMK. Malah siri pertama latihan telah pun berjaya dijalankan yang diketuai oleh Shamsul Iskandar Ketua AMK.


Modus operandi mereka adalah berkumpul di hadapan mahkamah untuk mendengar keputusan perbicaraan Liwat II yang mana pada 9 Januari 2012 merupakan tarikh penghakiman yang mana jika dilihat butir perbicaraan jelas Anwar Ibrahim akan dihumban ke Sungai Buloh.


Jika hal ini tidak dibendung dari awal dikhuatiri berlakunya pertembungan dua kumpulan mahasiswa yang mana saya melihat situasi ini langsung tidak menguntungkan negara.


Tindakan Adam Adli yang membuat laporan dan sidang media hari ini tidak lebih sekadar mengalih pandangan masyarakat terhadap taklimat sulit Anwar Ibrahim di kediamannya semalam.

PDRM are you ready?

3 comments:

Anonymous said...

PRINTKAN GAMBAR ADAM ADLI YG DALAM KEADAAN BOGEL DAN TUT TUT TUT TU DAN BUAT BUNTING ATAU BANNER DAN GANTUNG DI SEMUA TEMPAT PUAK2 JAHANAM TU NAK BUAT PERHIMPUNAN DAN HANTAR SATU KEPADA BAPAK DIA.NASRUDIN PAS,AWANG HADI,NIK AZIZ DAN SEBARKAN DISEMUA MASJID DISELURUH MALAYSIA.. ADAKAH INI MANUSIA BERIMAN ? ADAKAH UMAT ISLAM WAJIB BELA KEPADA INSAN KUFUR INI? ADAKAH PAS SANGGUP BERSUBAHAT DENGAN PENGAMAL HOMOSEKSUAL?

Makan Cabai said...

Salam bro, mintak tolong ebar kempen ni

http://mintcandycandy.blogspot.com/2011/12/selamatkan-mahasiswa-kita-ayuh-sebarkan.html

Anonymous said...

SEMOGA KALI INI PIHAK PDRM AKAN LEBIH BERTEGAS DENGAN PARA PERUSUH INI...JANGAN BIARKAN SUHARDI BERLAKON LAGI :)...MUNGKIN KALI INI PIHAK POLIS BOLEH BERKERJASAMA DENGAN PIHAK TENTERA MEMANDANGKAN PIHAK POLIS DAN TENTERA TELAH PUN MEMBUAT RONDAAN BERSAMA MAKA INILAH MASANYA RAKYAT INGIN MELIHAT KEBERKESANAN KERJASAMA TERSEBUT :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...