BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, March 21, 2011

Sidang Media - Anwar Menafikan Dirinya Lelaki Yang di Dedahkan Oleh Datuk T.. ?

Gambar Sidang Media Sebentar Tadi di Ibu Pejabat PKR.

Pagi tadi dunia politik dikejutkan dengan pendedahan yang dibuat oleh Datuk T mengenai video aksi seks melibatkan seorang pemimpin utama pembangkang.

90% wartawan-wartawan kanan yang dijemput untuk menonton video terbabit mengesahkan ianya mirip seorang pemimpin pembangkang popular.

Dalam sessi tontonan video terbabit, Datuk T memberi masa seminggu untuk pemimpin politik terbabit bersama isterinya berundur dari dunia politik. Jika tidak video tersebut akan disebarkan.

Namun harus diingat, Datuk T tidak pernah menamakan sesiapa pun dalam kenyataannya. Malah tiada satu ayat pun mengaitkan Anwar Ibrahim.

Orang yang mengatakan bahawa lelaki yang terbabit dalam video seks bersama pelacur asing itu adalah Anwar Ibrahim ialah Nik Nazmi.

Sidang media yang diadakan di Pejabat PKR hanya menafikan bahawa pada 21/02/2011 Anwar Ibrahim berada dirumah dan ini boleh disemak melalui twitternya.

Namun harus diingat, Datuk T hanya mengatakan ianya dirakam pada 21/2 tanpa menyebut tahun yang tepat video terbabit dirakam.

Sidang media Anwar Ibrahim juga mengatakan bahawa lelaki dalam video itu 'boroi'. Macam mana mereka tahu lelaki terbabit boroi? Nik Nazmi sudah melihat kandungan video tersebut?

Atau pun pendedahan ini dirancang oleh orang yang rapat dengan Anwar Ibrahim sendiri?

Siapa yang untung jika Anwar Ibrahim dipenjarakan? Siapa yang jaga semua wang ringgit Anwar Ibrahim?

Di sini menimbulkan keraguan, adakah bahawa pendedahan ini dibuat oleh orang yang sangat rapat dengan Anwar Ibrahim.?

Hehehe.. Teringat sidang video Kak Azizah menafikan Anwar Ibrahim berada di kondo ketika kes Saiful Bukhari. Alih-alih ada rakaman CCTV.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

Anonymous said...

Kah kah kah ... tunjuk perut si Anugerah Tuhan ni boleh lakukan pulak? Nk bandingkan DNA nape tak berani nak beri?? Kalau AnWAR tu tentu bukan pornstar, pasti sekali dia adalah PELIWAT.

Kah kah kah kah kah kah kah

Nape AnWAR tak larikan diri ke kedutaan asing lagi, bukan ke waktu video tu kluar nyawanya "terancam" seperti Saiful buat laporan polis dulu. Yang pelik sampai hari ni, "orang yg nak bunuh" AnWAR PELIWAT tak dpt "bunuh" dia... Ade pembunuh ke atau ade PELIWAT yang bersalah?

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

hehehe...sapalah yg jadi balaci pergi ambil jam tangan yg tertinggal?hehehe...dah tentu orang yg sangat dipercayai ye tak?!...mari kita tengok sapa yg kenaaaa!!


anakjati_sgway

Anonymous said...

kau tengok lah.. dulu wan zizah kata al jubri meeting...anak dia pulak kata ada dgn kami di rumah...pada hal pd masa tu dia sedang syok menututh lobang taik saiful.. wanzizah..jubur kau da tak laku..Kali ni pun kata dgn keluarga.. leh caya ke.. Kat Hotel ada CCTV, kat lobi kat parking kat lift, dll kalau sijubur kata bukan dia ambil cctv tu...bandingkan pakaian, kasut dipakai ..dan Video masa dia masuk bilik, buka baju..dan so on so on ... sepatutnya SB/MIO/JPM cepat gi ambil.. juburi tak boleh lari...

Anonymous said...

tubuh suruhanjaya diraja.. era dollah sibuk puak sial ni gesa pak dol tubuh suruhajya..yg tak pernah berjaya pun.. kini beri obat yg dibuatnya.. padan muka kau jubur...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...