NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, March 14, 2011

Perang DNA Bermula - DNA Najib Pula Mereka Minta?

"Sayalah Lelaki Y Hehehe.."

Semalam Malaysia dikejutkan dengan revolusi, sebagaimana di negara-negara Timur Tengah. Tapi di Malaysia ianya boleh dinamakan sebagai 'Revolusi DNA'.

Rata-rata rakyat Malaysia mendesak DS Anwar Ibrahim serahkan bukti DNA beliau dengan rela hati jika beliau tidak bersalah sebagaimana dicanang oleh beliau dalam setiap ceramahnya di seluruh negara. Bermula di Arena Square demo desak Anwar Ibrahim serah DNA merebak ke beberapa negeri.

Setakat ini dilaporkan rakyat di Kelantan, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Pahang, Kedah, Perlis, Melaka, dan Terengganu mengadakan demontrasi mendesak Anwar Ibrahim.

Hari ini macam biasa pakar alih isu macam Anwar Ibrahim pandai mengalih isu beliau supaya terpalit kepada DS Najib dan Rais Yatim. Anwar Ibrahim minta DS Najib menyerahkan DNA beliau dalam kes Altantuya manakala Rais Yatim dalam kes rogol amah.

Mungkin Anwar Ibrahim sudah bengong. Dalam kes Rais Yatim amah tersebut sudah menafikan bahawa dirinya dirogol. Manakala dalam kes Altantuya tiada sebarang kaitkan yang boleh dikaitkan dengan DS Najib. Malah DS Najib telah pun bersumpah dalam masjid khabarnya.

Tapi Anwar Ibrahim, sumpah takut hendak serah DNA pun takut? Ini apa cerita? Malah penjilat tegar Anwar Ibrahim, Saifuddin Nasution dikhabarkan akan menggerakkan kembali isu Altantuya dalam siri ceramah-ceramah PKR yang akan datang. Malah risalah-risalah bahawa DS Najib terlibat dengan Altantuya juga akan diedarkan.

Ini tidak lain dan tidak bukan, percubaan untuk mengalih perhatian. Mereka cukup pakar dan terlatih dalam perkara mengalih isu. Kita sudah sedia tahu.

Beliau mendakwa beliau memiliki bukti keterlibatan DS Najib dalam pembunuhan Altantuya. Jadi kita cabar dia untuk buktikan apa yang beliau katakan.

Apa yang susah sangat hendak bagi DNA wahai Sheikh Anwar Mat King Leather?

Anwar : Ask Najib to Give His DNA First.

KUALA LUMPUR, 14 MARCH, 2011: Opposition leader, Datuk Seri Anwar Ibrahim today lashed out at at those who had exploited the DNA issue in his sodomy case and described it as a bad political ploy which is intended to topple him.

Speaking to reporters at the Opposition leader office in Parliament today, Anwar said those who demanded for him to give his DNA sample should ask Prime Minister Datuk Seri Najib Razak and Information Minister Datuk Seri Rais Yatim to give their DNAs first.

“Why they did not ask Najib to give his DNA sample on the Altantuya case? Why don’t they ask Rais to give his DNA for the alleged rape of his maid?” said Anwar.

“For them to use this issue like I am afraid to give my DNA is just their evil political ploy. Najib and Rosmah were involved since the beginning. We can see that the prosecutor is acting on behalf of its ‘tuan’ and ‘puan’,” he added.

“Judith (investigating officer) said he kept the ‘specimen’ (semen and DNA) in the closet, not in the freezer. You can ask any expert in the world whether it can be defended,” said Anwar who is also the Permatang Pauh MP.

Meanwhile, Parti Keadilan Rakyat (PKR) Secretary General Saifuddin Nasution in the same press conference said PKR will be holding a campaign with the theme ‘DNA Datuk Najib-Altantuya’ starting from next week.

He said a series of ceramah will be held regarding the murder of Mongolian model, Altantuya Shaaribu that was linked to Najib. They will also be distributing pamphlets to explain what actually happened between Najb and Altantuya.

“We have evidence, and we will expose it during the campaign that will start by next week. We are going to hold a series of ceramah and also distributing pamphlets regarding Najib-Altantuya,” said the Machang MP. - Malaysiandigest


Double Y : Dari dulu dok canang kita ada bukti, kita ada bukti. Tapi tak juga didedahkan kepada rakyat. Bukti MP lompat dapat rm2 juta pun sampai sekarang tak mampu kemukan. Sebaliknya Chegubard kemukakan bukti penyelewengan dalam pemilihan PKR dia diam.  Bengong Saifuddin Nasution ni....

7 comments:

fairuzjaffar said...

Bengong tahap gaban

Anonymous said...

Homoseksual selalu tak mahu bercakap benar. Orang homoseksual selalu bercakap dusta, bohong kerana mereka bertabiat yang luar biasa. Jikalau Anwar bertabiat meliwat di Saudi Arabia, kedua pasangan homoseksualnya akan dipancung! Nabi Muhammad sudah bersabda mengikut hadithnya, bahwa kedua pasangan homoseksual mesti dibunuh dengan tidak lengah lagi.

Anonymous said...

tu lah juburi tu cakap kena konspirasi kini relakan lah DNA kau tu diambil..serah ajaa.. apa nak takut.. 12 peguam beb..oop 13 peguam beb bukan sikit bayarannya tu...yang Najib dan Rais apa hal.. kau yg kini di Bicarakan bukan meka bebal juburi taraf Kaldai...

Anonymous said...

Desperado si kaki jubor ni.

Anonymous said...

biasa la tu nak lari dari bersalah yang memang pun bersalah dimata rakyat sebab analisa barang yang diambik dr penjara dah sama ngan air mani dalam bontot saiful,sekiranya tak kasi atas alasan takut dimanipulasi tetapi hakikat yang sahih mmg air mani dalam bntot saiful tu. Kalau suruh najib mahupun rais, rasanya elok jugak anwar kasi jugak untuk membuktikan hubungannya shamsidar sampai dapat anak tu di ungkai jugak biar keadilan pada yang benar yang salah tetap salah,ada berani ke anwar

Double Y said...

Anon March 14, 2011 7:54 PM :

Setuju dgn komen saudara.. Hahahaha..

Anonymous said...

aikkk najib ada main liwat-liwat jugakah sampai anu si kelawar nak minta dna najib pulak? hahahaha lawak benar si kelawar ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...