NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, March 11, 2011

Liwat II : DPP Minta 'Lelaki Y' perlu Serah DNA.?


Kes Liwat Anwar Ibrahim memasuki fasa baru hari ini. Jika pada 09/03/2011 mahkamah Tinggi memutuskan untuk menolak bukti berus gigi, tuala good morning dan air botol mineral jenama 'Cactus' sebagai barang bukti dalam kes tersebut.
 
Hari ini bersumberkan infomer yang berada di dalam mahkamah, saya dimaklumkan bahawa pihak pendakwaraya dalam kes tersebut telah memohon supaya DNA 'Lelaki Y' diberikan kepada pihak mahkamah.
 
Jadi demi ketelusan dan memperkasakan institusi kehakiman sebagaimana dilaungkan DS Anwar Ibrahim bersama totok-totok mereka, saya dengan rendah hati menyeru supaya DS Anwar Ibrahim dengan rela hati memberikan sampel DNA tersebut, kalau takut jarum, DS Anwar Ibrahim ludah sahaja dalam bekas, kerana air liur pun mengandungi bukti DNA juga.
 
Nak bagi 'air mani' mungkin DS Anwar Ibrahim 'malu' jadi kita sarankan DS Anwar bagi air liur sahaja. Mudah dan senang.
 
Ayuh DS Anwar Ibrahim, sahutlah cabaran ini, bloggers totok PR pun jom kita gembleng tenaga bersama desak DS Anwar Ibrahim bagi DNA. Beliau tidak salah, hendak takut apa, kan DS Anwar Ibrahim? Dengan cara ini Kes yang lebih 50 kali ditangguh diselesaikan dengan cepat, dan semua orang gembira.
 
Takkan hendak berikan air ludahan untuk membersihkan nama 'baik' sendiri beliau tidak mampu.?
 
Kalau DNA yang diminta pihak DPP mengesahkan bukan milik DS Anwar Ibrahim, saya tanpa rasa bersalah akan membela DS habis-habisan! Kita 'hancur'kan UMNO bersama-sama.
 
Malah saya akan ikut jejak langkah blogger 'gila' Tulang Besi buat sumpah laknat, untuk melaknat semua orang UMNO.
 
 



Double Y fikir : Ini pun kalau benar DS Anwar tidak pernah tutoh dan memasukkan zakar walaupun bahagian 'kepala takuk'  saja ke dalam dubur si Saiful tu.




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

6 comments:

Anonymous said...

tak mungkin berlaku kemenangan didalam mahkamah atau luar sekali pun akan di beri kepada org yg menjadi agen israel dan merosak bangsa sendiri atau islam...Celaka melayu nie...Betul kata mahadhir melayu mudah lupa

Anonymous said...

Komentar agak mengelirukan. Mengapa pula UMNO perlu diperangi jika pun terbukti DNA Anwar membuktikan lelaki Y bukan beliau ? Yang inginkan pembelaan ialah Saudara Saiful, tiada pihak lain terlibat. Cuma saudara Saiful mendapat simpati dari masyarakat kerana dinafikan keadilan untuknya.
Maaf jika tersalah..........

Double Y said...

Anon March 11, 2011 4:26 PM

Kenyataan saya ini lebih kepada 'perli' atau sindiran..

kalau mengelirukan kamu, maafkan saya..

Anak Lenggong said...

Alhamdulillah...mari lah kita sama - sama berdoa agar permohonan pendakwaraya supaya mahkamah mengarahkan nuar berahi memberikan contoh dna nya dipersetujui oleh hakim...sebenarnya perkara ini senang je nak diselesaikan cuma nuar sengaja mencari jalan yang panjang dan berbagai alasan untuk melarikan diri daripada pertuduhan..kalau benar dia tak menjubur si seful tu dari dulu lagi dia bekerjasama dengan polis..so sekarang kita akan lihat bagaimana pula permainan nuar selanjutnya...yang aku pelik si kak jijah dan keluarganya terikut sangat dengan rentak sinuar..dah dungu sangat ke kepla otak tu dengan segala pendedahan tentang laki nya...oooanugerah tuahan eks..

Anonymous said...

Al-Jub kini dalam keadaan serba salah atau delima. Ditelan, masuk Putrajaya Sungai Buloh, di luah hilang kepercayaan rakyat(Kecuali buta hati buta hati).

Apa yang agak merisaukan kita yang mengikuti rapat perkembangan kes ini adalah kemungkinan Al-Jub kekal dengan pendirian tidak mahu berikan sample BNAnya.

Adakah mahkamah pada situasi ini tidak punya apa-apa peruntukan undang-undang bagi MENGARAHkan tertuduh/pengadu diberikan DNA bagi tujuan siasatan?

Mohon sangat-sangat pengamal undang-undang dapat memberikan penjelasan dalam hal ini...

Kini mulai kedengaran seruan demo tuntut Al-Jub serahkan DNA. Apa ini perlu jika sistem dan peruntukan undang-undang jelas dimata rakyat. Rakyat banyak bimbang sebenarnya... Bimbang mahkamah 'gagal' menjalankan perbicaraan yang adil dan saksama.

Cuba kita lapangkan dada dan bayangkan situasi Al-Jub yang dituduh itu hanyalah seorang rakyat biasa yang bekerja sebagai nelayan atau petani sahaja. Apakah kes ini akan berlaurtan begini?

Kepada barisan bloggers mesra kerajaan, rakyat mahu anda sediakan pluru cukup-cukup mulai sekarang. Untuk apa? Untuk spin gila-gila jika Al-Jub rasmi enggan bekerjasama untuk berikan sample DNAnya.

Bersumpah laknan dia takut, berikan sample DNA dia bimbang diselewengkan (alasan)...

Pemisah antara BETUl-SALAH kini kelihatan betul-betul diatas puncak perbicaraan. Melalui keterangan pengadu, bukti kehadiran DNA 'Y' dalam dubur, ahli kimia, CCTV, gaya dan bentuk pertanyaan peguam bela yang hanya mencari kelemahan atau kecacatan dalam hal teknikal (tidak menafikan kejadian liwat spt didakwa pengadu)... rakyat banyak tak sabar ingin dengar keputusan hakim.

Rakyat telah penat didera agar mengikuti cerita ini. Perkataan homoseksual telah difahami rakyat jelata walau diceruk mana pun. Cuma rakyat ingin tahu BERAPA RM yang kerajaan belanjakan untuk perbicaraan ini? Tidak terkecuali belanja daripada pihak tertuduh.

Jika PRK/PRU ada had belanja kempen (Dulu le, kini macam tak de lagi had) kenapa tidak ada had jumlah RM? Agaknya berapakan jumlah RM yang Hj Saifol telah belanjakan itu sepadan dengan jumlah Al-Jub sediakan?

KEADILAN UNTUK ANUAT, KEADILAN UNTUK SAIFUL JUGA. Tak mahu kerjasama beri sample DNA itu adik ke?

Double Y said...

Anon March 12, 2011 6:18 PM

Nanti saya cuba dapatkan pendapat peguam..

TQ bro.. sedap baca komen anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...