NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, March 16, 2011

Lagi 30 NGO Desak Anwar Ibrahim Serah DNA - Anwar Jangan Pusing Lagi!

Sidang Media 30 NGO Desak Anwar Ibrahim di Grand Season


Sebentar tadi berlangsungnya sidang media membabitkan 30 badan bukan kerajaan (NGO) mendesak Anwar Ibrahim menyerahkan sampel DNA beliau dalam kes Liwat II yang terus menyelubungi dirinya sekarang ini.

Majlis ini diadakan bertujuan untuk memberi sokongan kepada mangsa liwat Anwar Ibrahim iaitu Saiful Bukhari Azlan berlangsung di Grand Season.

Hadirin yang hadir dalam desakan sebentar tadi.

Nampaknya 'revolusi DNA' terus melanda Malaysia berikutan keengganan Anwar Ibrahim memberikan kerjasama yang sewajarnya dalam perjalanan kes liwat II yang telah pun tertangguh sebanyak 51 kali.

Anwar Ibrahim nampaknya tiada pilihan lain selain menyerahkan sampel DNA beliau jika beliau benar-benar tidak bersalah. Anwar Ibrahim harus faham kehendak rakyat yang inginkan kebenaran.

Anwar Ibrahim tak perlu mengalih isu DNA ini dengan mengadakan siri jelajah ' DNA = Datuk Najib Altantuya' kerana rakyat Malaysia tidak terlalu bodoh untuk terus menerus ditipu.




Double Y : Gambar kiriman Armand Azha Ketua Wira Perkasa dan PapaGomo.

1 comment:

KEMARUK DNA said...

kamu buat demo desak dna boleh...

PR buat demo bantah desakan tak boleh...

byk cantik.

DNA boleh diletak dalam lubang saifool utk tuduh anwar bersalah.

buktikan 'ANU ANWAR MASUK LUBANG SAIFOOL SECARA PAKSA'. kalau tiada bukti saifool dipaksa, maka saifool juga bersalah dan patut dihukum.

itu yg penting bukan DNA.

semasa ditahan 2008 DNA anwar sudah ada dlm simpanan polis, kenapa tak digunakan?

jangan main politik double standard. rakyat pun dah tahu tektik kotor umno.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...