NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, March 31, 2012

[VIDEO] : Tiga Pelajar #UUM 'Balun' Program #AmanKampus Yang Diadakan Di Kampus Mereka?

Semalam kita dapat reaksi dan komen dari YDP MPP Universiti Utara Malaysia iaitu Saudara Amir Izzuddin mengenai program Jelajah Aman Kampus yang diadakan di kampus mereka.

Kali ini tiga orang mahasiswa yang menuntut di kampus tersebut turut menyatakan pandangan mereka terhadap program yang dijalankan oleh ASPIRASI MAHASISWA.

 

Ada rakan tinggalkan komen di youtube semalam yang menegur kenapa gambar 'monyet' dimasukkan dalam video sebelum ini.

Tujuan kami memasukkan aksi 'monyet' tersebut sekadar sindiran sinis kami kepada 'hero' pelajar PRO-PEMBANGKANG agar tidak berkelakuan seperti 'monyet' yang bertindak memanjat pagar sebuah universiti pada jam 2.00 pagi.

Niat saya hanya satu, iaitu mahu 'menyelamatkan' pagar-pagar universiti di seluruh Malaysia daripada terus menjadi 'mangsa' keganasan pelajar PRO-PEMBANGKANG.

Hahaha...

1 comment:

Anonymous said...

It's actually very complex in this full of activity life to listen news on Television, thus I simply use world wide web for that purpose, and obtain the most recent information.
Here is my web page - automated forex signals

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...