NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, August 27, 2012

#SheikhFadzirMusibat : Beza Sheikh Fadzir Bila Jumpa Tun Mahathir & Hadi Awang


Setelah puas ditohmah dan difitnah kononnya kerajaan BN membeli undi untuk menang dalam pilihanraya, Sheikh Fadzir 'musibat' hadir di rumah terbuka Tun Mahathir Mohammad malah dilihat beliau mencium tangan negarawan itu semalam.

Tun Mahathir pula kelihatan tersenyum tawar apabila Sheikh Fadzir 'musibat' mencium tangannya. Mungkin kerana sebelum ini Sheikh Fadzir begitu lantang memfitnah kerajaan yang dipimpin oleh beliau ketika itu membeli undi dengan wang tunai untuk menang pilihanraya.





Aneh apabila melihat aksi Sheikh Fadzir ketika berdepan dengan Tun Mahathir, kerana sebelum ini Sheikh Fadzir tidak pernah mencium tangan Anwar Ibrahim mahu pun tokoh-tokoh 'ulamak' PAS sebagaimana yang beliau lakukan ketika berhadapan dengan Tun Mahathir dan Tun Hasmah.

Usahkan mencium tangan, beliau juga tidak pernah tunduk hormat kepada pemimpin-pemimpin pembangkang, foto di bawah menjelaskan segala-galanya.


Para pemerhati politik berpendapat, Sheikh Fadzir 'musibat' mempunyai agenda peribadi kerana dalam politik itu tiada apa yang berlaku secara kebetulan.

Nak tahu kenapa 'musibat' ini keluar UMNO, baca semula artikel sebelum ini [SINI]

Kartun satira politik untuk hari ini :


Hahaha...

6 comments:

Anonymous said...

Dah tak laku kiri dan kanan, tak tahu nak tuju ke mana ke kadiaq!

Anonymous said...

Org Kedah pun bukan suka sangat kadiq ni, lagi nak sembang.....

Unknown said...

Kesian Tuan Sheikh ni..macam budak budak mengharapkan duit raya pula.Banyak tafsiran yang dapat dibuat pada air muka Tun M digambar yang paling atas sekali..satu lagi dia pakai gelang emas kah sewaktu bersalaman dgn Tuan Haji Hadi tu?

Anonymous said...

Dia jd camtu sbb ada benda yg dia kerajaan x dpt..xdak org nk lyn ragam dia dah. Bini dia pn dah blah tinggalkn dia...tu yg meroyan.

Anonymous said...

Biarlah dia beraya rumah Tun. Politik no.2. Perhubungan sesama Islam no.1.

Anonymous said...

knapalh sheikh fadzir bole tjebak masuk 1 geng ngan anwar tu..si penipu anwar tu lg kuat menipu..lu pikiaq la sendiri sheikh!tok sah nk tuding bn ..hang sheikh seperti kacang lupakan kulit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...