BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, August 29, 2012

Fulamak! Mewahnya Bas Jelajah Merdeka Anwar Ibrahim?

Hahaha...

Sebelum ini pembangkang heboh bising seantero dunia apabila sesetengah syarikat bas memilih untuk memaparkan gambar DS Najib Tun Razak dinding bas mereka bertujuan menghargai sumbangan yang dilakukan oleh Perdana Menteri.

Bak kata dulang paku serpih, kata Najib Razak tapi Anwar Ibrahim pula yang lebih, sekarang pembangkang turut melakukan perkara yang sama semata-mata mahu menjelajah untuk menagih simpati rakyat.



Berapa agaknya jumlah yang dibelanjakan oleh PKR untuk bas yang memaparkan wajah Anwar Ibrahim ini?

13 comments:

Shacklesmith said...

buat 'berhala' kertas billboard anwar kat batu caves taun 2008 dulu pun sampai lebih $3k inikan pulak bas muke anwar.. konfem lg besar kosnyer bro..

p/s:byk gak puak sebelah sana dpt fund?? hehe, kata tak rasuah?? hehehe

Megat Alam Gempita said...

hehehe duit Yahudi ker atau duit kroni...tak PKR akan cakap macam PAS cakap...ini adalah wang derma karung fisabilillah.

Shacklesmith said...

buat 'berhala' kertas billboard anwar kat batu caves masa taun 2008 dulu dah lebih $3k inikan pulak buat bas muka anwar.. konfemlah lg byk duit dowg buat decoration tmasuk sewa beli bas neh..

p/s : byk gak dowg dpt funding lately bro?? drpd mne smua tuh.. hehehe

Anonymous said...

Aku pernah keje Sani Express bro, bas ekspress biasa pun harganya dah RM300k, ini bas 2 tingkat. Bodo2 pun harganya dlm rm600k. Belum kos ubah suai lagi.

Byk duit Anwar Ibrahim!

YY said...

Kaya jugak PKR ini yer, baru ku tahu rupanya harga bas lebih mahal dari Mercedes. hehehe..

amrayy said...

Buat ceramah dimerata tempat,mintak derma pada org yg dtg mendengar ceramah.Kononnye PAS dan PKR ni sedang susah..Tapi bila buat pembaziran mcm ni Aku rasa lepas ni,kalau PR buat ceramah mintak derma mau aku maki hamun.Aku bukan nak mengunkit tapi duit derma rakyat selama ini dibazirkan begitu saja..Renung-renungkan dan selamat beramal..

Anonymous said...

Kah3~ kalau dorg sewa je bus ni, x ke murah lg? Biasa la Ada funder. Sambut merdeka nasional "janji dicapati" terang2 duit rakyat. Xdak modal la korg ni.hehehe.

Anonymous said...

gambar kat bas tu memang JAMBUUUU betul...leleh maknyah kat luar tengok nya karang ni....nak muntah aku....

Harapan Esok said...

haha...bajet hensem...duit rakyat tu!!rakyat ada yang naik motor buruk g kerja tp pemimpin pula naik bas mewah...

Anonymous said...

Idung sama... Telinga mata sama tp tu bkn Anwar laa... Nmpk perut buncit n x pkai jam omega

Anonymous said...

Idung sama... Telinga mata sama tp tu bkn Anwar laa... Nmpk perut buncit n x pkai jam omega

Anonymous said...

Orang 'gila meroyan' memang macam ni..orang lain buat semua salah walaupun banyak munafaat tetapi kalau pihak mereka semuanya betul..yang aku heran masih ramai yang dah 'buta mata dan hati...'

Anonymous said...

murah dari jet 1 malaysia hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...