NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, August 8, 2012

Gempak! Selepas BN Youth Volunteers Kini @khairykj Bakal Lancarkan BN Youth Cyber Team! #BNYCT


SETELAH sekian lama berlangsung tanpa sebarang koordinasi khusus, sayap-sayap Pemuda di bawah Barisan Nasional bakal digabungkan dan bergerak sehala bagi menepis segala retorika, propaganda pembangkang di ruangan siber. 
BN YOUTH CYBER TEAM akan dilancarkan secara rasmi oleh Pengerusi Pergerakan Pemuda Barisan Nasional, YB Khairy Jamaluddin Abu Bakar pada hari ini (8 Ogos) pada jam 12.30 tengah hari. 
Semua pahlawan siber BN yang berminat untuk menyertai #BNYCT dijemput untuk menghadiri majlis pelancaran program ini di Dewan Seri Endon, PWTC jam 12.30 tengah hari ini.
Ayuh lupakan sengketa sesama, kini masa yang tepat untuk berganding bahu bagi membuktikan BN masih berdaya mengibarkan panji pemerintahan dengan gagah selepas PRU13.
Hapuskan petualang yang cuba mengugat keharmonian di negara Malaysia tercinta ini. GEMPUR TERUS!! - UMB-PPUM
100 perdaftaran terawal bakal mendapat T-SHIRT BNY Cyber Team :


Join Facebook Page #BNYCT yang terdiri dari page Bahasa Melayu, Cina dan Bahasa Tamil.

Ikuti twitter  #BNYCT : @BNYCyberTeam 

Portal #BNYCT : http://bnycyberteam.net/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...