NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, January 16, 2013

Hina Islam : Mudahnya Patrick Teoh Minta Maaf - Nurul Izzah & PKR Tutup Mata?


Kurang ajar!

Sejak Pakatan Rakyat menang di empat negeri dalam Pilihan Raya Umum yang lalu, kesucian Islam semakin dipijak-pijak oleh golongan-golongan chauvanist cina. Belum reda dengan tindakan Guan Eng menggesa kerajaan membenarkan Kristian menggunakan kalimah Allah.

Kita dikejutkan lagi dengan tindakan kurang ajar Patrick Teoh menerusi status di Facebook miliknya yang menghina agama Islam ekoran tindakan kerajaan PAS Kedah mengeluarkan  garis panduan menghalang wanita dari melakukan persembahan sempena menyambut Tahun Baru Cina yang dikecam oleh DAP.


Perbuatan kurang ajar Patrick Teoh  mendapat reaksi Dato AC Mizal  yang menganggap Patrick Teoh kurang ajar dan biadap serta majoriti pemilik akaun Twitter yang beragama Islam kerana ia benar-benar mencabar kesucian Islam.



Malangnya di sebalik perbuatan kurang ajar Patrick Teoh yang dikecam pelbagai pihak, tiada kelibat pemimpin Pakatan Rakyat yang selalu bekerjasama dengan Patrick Teoh dalam program anjuran mereka seperti Nurul Izzah.

Nurul Izzah antara pemimpin PKR yang mengenali Patrick Teoh di mana Jun 2012  Patrick telah mewawanca pasangan Nurul dan Hannah bagi rancangan temubual media Internet yang berjudul ‘The Role Played by Young People and Women in Malaysian Politics’.



Selepas itu Patrick Teoh dan Nurul Izzah bertemu lagi dalam majlis 'SJ Election Fundraising Dinner' anjuran Hannah Yeoh  dan DAP Subang Jaya yang turut dihadiri oleh YB Khalid Samad.




Jika artis seperti Dato AC Mizal berani balun Patrick Teoh tanpa kompromi, bagaimana dengan pemimpin-pemimpin Islam dalam pakatan Rakyat yang selalu bekerjasama dengan Patrick Teoh?

Di mana suara pemimpin Pakatan Rakyat tatkala rakan mereka menghina Islam secara terang-terangan?

Inilah yang berlaku dek kerana kegilaan Pakatan Rakyat memperjuangkan hak kebebasan bersuara dan hak beragama. Makin hari Islam semakin dipijak-pijak oleh bukan Islam yang kini semakin besar kepala.

Tetapi seperti biasa, setelah mengguris hati umat Islam - puak-puak chauvanist cina ini mudah sahaja memohon maaf.

Nak maafkan ke?

Ini bukan kali pertama geng atau kroni Pakatan Rakyat hina Islam, dulu Manoharam hina doa umat Islam ke tandas. [SINI]

Sampai bila kita hendak lihat kesucian agama kita dipijak-pijak puak kafir DAP yang disokong oleh PKR dan PAS?

Tolak Pakatan Rakyat PRU13!


4 comments:

Anonymous said...

Kalau Msia takde undang2, aku rasa dah lama cina-cina mcm ni kena potong YY!!!

Anonymous said...

celaka punya babi.inilah padahnya bila cina diberi muka.mulalah pijak kepala.dasar babi punya cina.

NHN Shoppe Enterprise said...

Apa kata kita pulak hina agama diaorang.. Cuba tengok melenting tak..

Anonymous said...

CINA mmg mcm tu....x payah kata mca atau dap...bangsa dia mmg nak musnahkan melayu...tp umno ttp berlembut....cuba la jadikan org melayu sbg bangsa yg kuat kuasa ekonomi......DAP gua malas citer.....sbb parti tu dah terus terang bangsat...x perlu ulasan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...