BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, January 12, 2013

Langgar Syarat Polis - Apakah Tiada Tindakan Terhadap Penganjur #KL112


Apa lagi nak dikata?

Dah jelas penganjur gagal memastikan peserta Himpunan Pakatan Rakyat mematuhi arahan dan syarat yang dikeluarkan oleh pihak polis.

Antara syarat yang dipersetujui oleh penganjur perhimpunan adalah :



Apakah tindakan yang bakal dikenakan terhadap penganjur?

Sama-sama kita tunggu Peguam Negara si Ghani Patail...

5 comments:

Darah Satria said...

bro. mintak pautkan link blog gua sekali jika tak menyusahkan.

http://darah-satria.blogspot.com/

Anonymous said...

ape yang ank2 tu phm klo angkut ke citu....kecil2 da didedahkan dengan perkara2 cm ni…polis da bagi kemudahan tp masih nk cr susah..maseh nk langgar peraturan…ni nm nye mencari PASAL….

Anonymous said...

Ibu bapa yg bawa anak ke tempat yg berisiko ada ibu bapa yang tak bertangungjawab...

Anonymous said...

Bro yy....walau pn aku x brp setuju...krn ia perhimpunan aman...tp point lu betul....x mcm gomo n house pk...meroyan x tentu pasal...melalut...dr bjb

Anonymous said...

Pencacai UMNO seperti cacing kepanasan melihat kehadiran beratus ribu dlm HKR112. Hayat UMNO semakin hari semakin pupus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...