NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, January 14, 2013

[FOTO] : Kantoi Lagi #KL112 - @tianchua Tak Yakin 100k Apatah Lagi 1 Juta!


Foto di atas adalah antara yang disebarkan di beberapa blog PR, kononnya jutaan manusia memenuhi padang Stadium Merdeka ketika Anwar Ibrahim sedang berucap, nampak sangat menipu.

Foto blogger Minaq Jinggo ada merakamkan dari setiap sudut dalam :





Ramai yang masih mahu mempertahankan angka 1 juta, tak kisahlah berapa angka yang mahu mereka perkatakan. Namun pastikan skrip pemimpin sendiri sama, bukan berbeza-beza. Ada pemimpin mereka kata 100 ribu, ada yang kata 700 ribu.

Tapi Tian Chua pula kata anggaran beliau di dalam stadium tersebut adalah 50 ribu ke 60 ribu :



Banyak lagi foto dari dalam Stadium Merdeka bagi mereka yang mencari kebenaran di sebalik HKR112 [SINI]

2 comments:

Anonymous said...

Laa, bukan ke DAP tak reti kira-kira. Kira undi sendirikan salah hari tu. hahaha. Itu pasalla pakai bantai je angka2 yg merapu tuh.. Puii

Anonymous said...

mem aku..bosnya org kuat dan penting PAS...dan terlibat 1 kes besar sorang pemimpin pembangkang...memang betul la kehadiran dlm 40k-50k aje..bos dia bgtau mem aku..

-smh-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...