NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, October 17, 2012

Lidah Bercabang : Kenyataan Nik Aziz Yang Tidak Pernah Konsisten


Ramai mengatakan Nik Aziz Nik Mat adalah ulamak pewaris nabi dan PAS merupakan sebuah gerakan dakwah, tetapi dalam masa yang sama mereka gagal menyelami gerakan dakwah yang dilakukan oleh para anbia. 

Dalam gerakan dakwah para anbia yakni Nabi-Nabi kita kemenangan bukanlah satu kewajipan. Malah ramai para anbia gagal ketika berdakwah namun tiada seorang pun dari para anbia ini mengubah prinsip perjuangan hanya kerana inginkan kemenangan.

Ada Nabi yang mempunyai seorang pengikut, ada yang bersama sekumpulan pengikut, ada yang tiada seorang pun bersamanya. Namun tiada Nabi yang mengubah prinsip perjuangan dan dakwah hanya kerana inginkan pengikut sekalipun menghadapi suasana kontang.

Lihat pula Nik Aziz Nik Mat dan parti PAS, agaknya sudah berapa puluh kali menukar prinsip perjuangan hanya kerana ingin memastikan kemenangan berpihak kepada mereka?

Tak perlu taip panjang-panjang, teliti antara cebisan kenyataan Nik Aziz yang berubah dari masa ke semasa mengalahkan biawak iguana :








dari blog kelateloni :
Ahh...

Orang PAS sendiri pun sudah jemu...


Hahaha...

YY : Tolak Nik Aziz bukan bermakna tolak Islam...

1 comment:

Anonymous said...

Nik Ajis bukan ulamak tapi ULAR DALAM SEMAK!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...