BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, October 11, 2012

'Pelacur' Cina DAP Dihalau Ketika Cari Pelanggan Dalam PWTC


Sejak pembangkang menguasai 4 negeri dalam PRU12, yang mana DAP menjadi kuasa pencatur utama dengan 29 kerusi Parlimen dan 71 kerusi DUN. Kita dapat melihat banyak tindakan yang menyentuh sensitiviti kaum Melayu dilakukan secara terang-terangan.

Apakah motif wanita cina ini memasuki bangunan PWTC dengan memakai pakaian yang tertera perkataan provokasi seperti di bawah :


Jika dia terlalu membenci UMNO/BN sekali pun, tindakan provokasi begini tidak seharusnya dilakukan kerana ia boleh mengundang kepada perkara yang lebih besar.

Mungkin wanita cina ini tidak belajar dari peristiwa berdarah 13 Mei yang berpunca daripada tindakan provokasi pelampau cina ke atas orang Melayu.

Inilah politik ajaran pembangkang, rakyat boleh buat apa saja dia suka, ikut teori wanita cina dalam video dia boleh buat apa dia suka.

Nampaknya selepas ini bolehlah saya duduk bersila dan mengaji Al-Quran di depan rumah dia pulak, kerana saya cukup suka mengaji kuat-kuat di hadapan rumah cina biadap.

Eh...saya boleh buat apa saya suka...

Cina semakin berani, atau Melayu yang terlalu beri muka?



3 comments:

Anonymous said...

Kesian amoi tue..

Mesti dah tahap tertekan yang amat. Stress gila babi. Ini la hasilnya bila tv media massa asyik memainkan isu perkauman pagi petang siang malam 24 jam sehari 7 hari seminggu..

Aku cakap terus terang. Aku memang tergelak tengok video di atas. Tapi tue la. Aku pun serba salah nak komen. Sebenarnya kalau kita bengang dengan bien ke apa ke kena la ikut berdemo time ada demo balon bien.

Pakai baju macam neh pun oke juga. Tapi kalau pakai baju macam neh masuk bangunan umno memang le lue kena. Nak cakap apa lagi? Tapi masalahnya sejak bila PWTC = bangunan umno? Pejabat umno ada kat PWTC tue aku faham le. Tapi nak kata keseluruhan PWTC tue bangunan umno aku tak setuju le.

Kalau bina guna wang parti aku boleh terima. Tapi kalau dah bina guna duit rakyat lepas tue claim bangunan tue bangunan umno memang le lawak siot. Sewa dah habis bayar ke ada tunggakan lagi?

kah kah kah

Apa pun kalau sorang yang buat gitu memang la senang kena halau. Cuba seratus? Dua ratus? Satu ribu? 10 ribu? Jenuh le nak halau ye tak?

kah kah kah

Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2012/10/video-amoi-marahkan-bn-guna-baju-mesti.html#ixzz290YUEPTa

Anonymous said...

seperti biasa ada melayu yg masih tak nampak isu pokok. orang dah langgar sempadan, dia masih nak cari kuman seberang laut.
akan tiba satu masa nanti, melayu hilang segalanya dan dihalau balik kehutan. hingga tiada tanah lagi nak duduk sebab semua tanah dah kena beli olih bangsa lain. hingga terpaksa duduk atas pokok.
dan pada saat itu, percayalah..
melayu-melayu itu pasti lebih sibuk mentertawakan antara satu sama lain dari atas pokok masing-masing daripada memikirkan bagaimana nak cari tempat tinggal lain.
dan bila tuan tanah datang bawa gergaji, mereka menjerit suruh tebang pokok melayu yg lain.
nampak macam sangat kreatif? tapi inilah hakikat bangsa melayu..

CIFUT said...

Sekurang2 ibu pejabat UMNO diuruskan dgn elok, bukan mcm kes ibu pejabat org sana yg nak kena lelong tuh. Ini la padahnya bila pemimpin cuma pandai cakap tp tak pandai buat kerja. Dpt dana yahudi juta2 gi joli dgn betina sana sini.
Mcm mna nak tadbir Malaysia klu tadbir ibu pejabat sndri pun dah kantoi. Kah kah kah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...