NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, October 15, 2012

YB PAS Miliki Kekayaaan RM7 Juta, Tapi Gagal Bayar Hutang RM10k?


Inilah perangai YB PAS Kelantan, setelah menang dalam PRU12 bukan kebajikan rakyat yang dijaga. Tetapi kebajikan nafsu sendiri yang diutamakan yang mana beliau berkahwin dengan Siti Aishah Abdullah yang berusia 19 tahun sebelum diceraikan tanpa sebab.

Sudahlah isteri diceraikan tanpa sebab beliau memohon kepada mahkamah agar memerintahkan Siti Aishah tidak mengeluarkan sebarang kenyataan kerana boleh menjejaskan reputasinya sebagai wakil rakyat.

Kes ini dilaporkan telah selesai, tetapi baru-baru ini team Kelantan Cyber Warriors dikirimkan satu dokumen menyatakan bahawa YB PAS ini tidak menjelaskan bayaran yang berjumlah RM10,700.00 kepada peguam yang membela dirinya,  walaupun isteri mudanya pernah mendedahkan dia memiliki kekayaan berjumlah RM 7 juta ketika perbicaraan kes tersebut hangat diperkatakan.


Dari blog Perigi Timur :
Untuk rekod, Yb Pas ini berkahwin dengan Siti Aishah bt Abdullah selepas beliau menang PRU 12 rakyat Kemboja keturunan Cina dan berumur 19 tahun pada 2003. Tapi dengan pertolongan peguamnya Mohd Zaki Zainal Abidin proses penceraian dengan Siti Aishah selesai. 
Tetapi mengikut Siti Aishah Yb Pas itu telah menceraikannya tanpa sebab.Tapi itulah perangai sebenar Yb Pas ini bila sudah selesai kesnya beliau begitu liat untuk melunaskan hutangnya dengan peguam yang membantu dalam kesnya itu ???
Seterusnya 
YY : Bukan sorang ni jer YB PAS Kelantan tambah koleksi bini sebaik menang PRU12, ramai lagi...  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...