NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, September 6, 2012

[VIDEO] : Kalau Malaysia Tidak Merdeka, Kita Lebih Maju Jika Ditadbir British - Mat Sabu


Selain mempunyai hobi 'phone seks' dengan bini orang, Mat Sabu turut mempunyai satu lagi kebolehan iaitu merapu di atas pentas ceramahnya sehingga pengikutnya teruja walaupun fakta yang diberikan merupakan fakta yang salah serta tidak tepat.

Petikan video dari Gk [SINI] memaparkan kenyataan Mat Sabu bahawa negara kita lebih maju jika tidak merdeka dan ditadbir oleh British :



Dari ucapan ini maka benarlah dakwaan bahawa British menjadikan PAS sebagai senjata mereka untuk memecah-belahkan perpaduan melayu dan umat Islam dulu-dulu.

PAS yang didaftarkan sebagai organisasi pada 13 Mei 1955 merupakan satu-satunya pertubuhan atau parti politik Melayu yang ditubuhkan sebelum merdeka dan selepas Hizbullah Muslimin diharamkan oleh penjajah pada tahun 1948.

Titik perpecahan melayu bermula apabila Tuan Haji Ahmad Fuad telah keluar UMNO dan menubuhkan PAS, British yang melihat kesempatan ini telah meluluskan pendaftaran PAS untuk menjadi sebuah parti pembangkang agar PAS memainkan isu-isu agama supaya timbul persengketaan dan seterusnya melemahkan orang Melayu.

Maka tidak hairanlah jika Mat Sabu masih mengagung-agungkan British dan menghina pejuang-pejuang negara serta mendakwa Malaysia lebih maju jika tidak merdeka dan terus ditadbir oleh British.

Itulah kita kata PAS bukan parti Islam, tetapi parti politik!

Seorang pemimpin dan pejuang parti Islam yang tulen tidak mungkin melakukan aktiviti 'phone seks', jika ketika negara belum dilengkapi dengan alat komunikasi yang canggih pun Mat Sabu dah cuba aktiviti 'phone seks' - apakah agaknya hobi Mat Sabu sekarang?

Mungkin dia sekarang guna Skype untuk meneruskan hobi gila beliau, mungkin la kan...?

Hahaha...

Abang Sabu jom imbau kenangan lalu sikit :



3 comments:

Anonymous said...

saya hairan dengan sikap PAS yang beri kemenangan kepada manusia gila begini menjawat jawatan Timbalan Presiden.

Anonymous said...

Aku takpaham dgn MAT SABUn ni..sblm ni dia trlalu mengagungkn komunis krna mrEka la HERO memperjuangkn kmerdekaan menentang BRITISH...skrg lain plak..ko seolah2 mcm mengagungkn BRITISH dan lbh rela DIJAJAH oleh BRITISH...JGN JDI BODOH..KO AGKNYE MEMANG SUKA KALO HIDUP KO DIJAJAH OLEH KOMUNIS @ BRITISH...

Anonymous said...

BODOH PONYA UPLOADER PENCACAI UMNO...SIARLAH CERAMAH NI SEPENUHNYA...BOKAN SEPAROH-SEPAROH...DASAR PEMFITNAH...
NI CERAMAH YANG BETOIII...!!!

HANG DENGAQ...MEMANG BENAR...MALAYSIA JAUH LEBIH MAJU DARI UMNO PERINTAH NEGARA INI...DAH KELUAR DARI KEPOMPONG DUNIA KETIGA..

MAT SABU MEMANG BENAR KENYATAANNYA...BAGI ORANG YANG WARAS BERFIKIR...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...