NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, March 20, 2012

[VIDEO] : Anwar Ibrahim 'Korner Baring' Kena Sergah Dengan @khairykj


Nampaknya semakin hari semakin hebat Ketua Pemuda UMNO Malaysia YB Khairy Jamaluddin dalam membongkar pembohongan yang cuba dimainkan oleh Anwar Ibrahim. Sebelum ini Anwar Ibrahim 'mati akal' untuk menjawab hujah YB Khairy Jamaluddin berhubung isu berdagang dengan Israel.

Kali ini kita lihat pula aksi 'korner baring' Anwar Ibrahim bila 'disergah' oleh Ketua Pemuda UMNO Malaysia dalam Dewan Parlimen :



Itulah kita kata jika mahu berdebat dengan Perdana Menteri Najib Tun Razak adalah lebih baik Anwar Ibrahim melepasi YB Khairy Jamaluddin terlebih dahulu.

Tidak pun apa kata berdebat dahulu dengan Raja Petra Kamaluddin sebegaimana yang RPK mahukan. Itu pun jika benarlah Anwar Ibrahim berani dan tidak takut rahsia kejahatannya didedahkan oleh RPK [KLIK SINI]




Hahaha...

2 comments:

Anonymous said...

KJ memang hebat! Nampaknya pemuda yang dulu anti KJ kini mula menerima beliau sbg Ketua Pemuda UMNO Malaysia!

Anonymous said...

In life there r many type of lies, we hv small lies, we hv big lies, n then we hv 9/11. But this lie tht bro pembangkang is spitting out is phenominal! Hw cud he think tht he wont get caught with his pants down? Facts r facts! Deceiving other ppl with lies is DOSA BESAR! PR ppl, r u seriously still considering how SUCI tht leader of urs is?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...