IKLAN BERBAYAR

N9 Kini

N9 Kini
One Stop News Portal

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, February 25, 2012

Terkini : Identiti Pasangan Khalwat Ustaz Badrol Amin Berstatus Isteri Orang!


Sebentar tadi dikejutkan dengan berita Ustaz Badrol Amin ditahan berkhalwat - terkini maklumat yang diterima mengatakan pasangan khalwat Badrol Amin adalah wanita bernama Zitawani yang bertugas sebagai juruteknik di Kolej Komuniti Rompin yang mana masih berstatus isteri orang.

Suami wanita tersebut bernama Fazli Pungut.

Update menyusul...

12 comments:

Anonymous said...

Tangkap khalwat ni mungkin "selingan" sementara menunggu pengesahan dari Tuhan (mungkin tuhan hindu le agaknya, sebab orang yg ada tanda2 sbg imam mahadi tu dah pun bertanda merah didahi) tentang Imam Mahadi yg diyakininya.

Dahsyat betul ostart ni ye, dah mencapai tahap makrifat. Ilmu laduni nya tinggi betul !!!

Anonymous said...

mukin salah umno ...aku yakin ni semua salah umno...

Anonymous said...

ko ni bodoh ke ape..sah2 ustaz tu kna tngkp tgh men bini org..org len wt taik org len yg dslhkn..ko ckp mcm xgune otak..

Anonymous said...

apa dah jadi dengan dunia sekarang.... melompat PR dengan kes baru ni.

Anonymous said...

Cit......!ini UMNO punya konspirasi la.....itu kata PKR.Semua salah UMNO/BN.Cam no....hai sahabat PAS n DAP?DAP benda macam ni tak pe kerana suka sama suka.

Anonymous said...

Kalau betul amat memalukan. Kalau fitnah hang jangan lupa publish permohonan maaf di blog & dgn yg empunya diri juga tau :)

Anonymous said...

badrol:cis!! kantoi plak aku kali ni..ni mesti kerja UMNO nih.hhahahahaha

Anonymous said...

WAHAI Pakatan, percayalah ini semua BALA Allah atas apa yg hangpa buat salah(kami juga da yg bersalah). hangpa jgn lah anggap ini semua kerja UMNO. UMNO tidak terniat nak aniaya hangpa. Hangpa kena muhasabah diri dan bertanya apa salah sendiri sahingga Allah turunkan bala satu demi satu. percayalah, akan ada lagi rentetan BALA yg Allah akan turunkan kepada hangpa kalau hangpa tidak bertaubat dan masih menuding jari kepada org lain kalau hangpa masih buat salah.

Anonymous said...

ustazina ni terlalu banyak menghina orang....dulu dia kata dr.asri bapak setan.Kata2 nya itu kini allah lempar kan semula ke muka nya.sekarang baru lah kita tahu siapa yg sebenarnya bapak setan.semua nya ini ada;aj perancangan allah...bukan konspirasi manusia

cyleo said...

Dalam youtube, x silap ustaz ni kutuk mufti perlis(bekas), kata nak pancung kepala lah, setan lah...mungkin ini kot balasan org yg mengutuk org, harap ustaz ni matangkan la sikit ucapan2 ceramah lain kali..mengutuk dan memfitnah org, Allah SWT bayar cash. Harap ustaz besabar dan kembali lah ke pangkal jalan, adalah lebih baik ustaz ni pi minta maaf pd bekas mufti perlis

The Don said...

salah umno ke salah sabotaj ke...yang penting berdua-duaan yang sehingga mendatangkan syak awasangka adalah berdosa dan maksiat akan mudah berlaku. nak2 dalm bilik hotel swiss garden yang best tu. dia ingat hotel 3 bintang above selamat la tu...hahaha..padan muka. lain kali p la ke hotel g 6 bintang lak..

Anonymous said...

Ada jadi dengan kes ni ye? Tak cukup bukti ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

BUTIK JUNIOR RED WARRIORS

BUTIK JUNIOR RED WARRIORS
Pembekal Barangan Original Pasukan Kelantan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...